سید آیت الله رزمجو روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سید محمد علی افشانی روز چهارشنبه در آغاز این سفر با حضور در گلزار شهدای شهر سروستان از مقام شامخ شهیدان تجلیل می کند.
وی گفت: استاندار فارس در ادامه پس از افتتاح زمین چمن آماده بهره برداری در شهرستان سروستان، در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور می یابد و رهنمودها و دستورهای لازم را در ارتباط با شتاب بخشی به توسعه این شهرستان ارائه می کند.
مشاور استاندار فارس اظهار کرد: دیدار با فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان سروستان برنامه بعدی استاندار فارس خواهد بود که در این دیدار نیز شماری از فعالان این شهرستان به طرح دیدگاه ها و مطالب مورد نظر خود می پردازند.
رزمجو ادامه داد: استاندار فارس در ادامه این سفر یکروزه به همراه تمام مدیران اقتصادی استان در جمع فعالان اقتصادی و تولید کنندگان شهرستان سروستان حضور خواهد یافت و در این نشست چند تن از فعالان اقتصادی نیز به بیان مسائل و خواسته های خود خواهند پرداخت.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس گفت: شماری از مدیران استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی و به ویژه مدیران حوزه اقتصادی، استاندار فارس را در سفر به سروستان همراهی می کنند.
شهرستان سروستان در 80 کیلومتری شرق شیراز واقع است.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.