سید ابراهیم حسینی، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شاعران می توانند آثار خود را با موضوع غدیر و وحدت جهان اسلام، حماسه غدیر، غدیر امامت و ولایت، غدیر و پاسداری از حریم اهل بیت (ع)، غدیر و وحدت جهان اسلام، به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال کنند.
وی افزود: غدیر و نهج البلاغه، فضایل امیرالمومنین علی (ع) در قرآن (آیات ولایت، تطهیر، تبلیغ، مباهله)، غدیر و جایگاه امیرالمومنین (ع) در کلام اهل بیت (ع)، متن خطابه غدیر، واقعه و پیام غدیر، وصایت امیرالمومنین (ع)، معرفی امام عصر (عج) در خطابه غدیر و نقش حضرت زهرا (س) در استمرار غدیر، از دیگر موضوع هایی که برای این همایش در نظر گرفته شده است.
حسینی بیان کرد: علاقه مندان به شرکت در این همایش باید حداکثر سه اثر تایپ شده خود را در قالب اشعار کلاسیک و آزاد به همراه مشخصات کامل تا بیست و پنجم مردادماه 96 به نشانی سهرستان ممسنی بلوار ولی عصر- اداره فرهنگ ارساد اسلامی و یا به آدرس پست الکترتیکی mamasani.fars@farhang ارسال کنند.
او گفت: این همایش به مناسبت دهه ولایت روز پانزدهم شهریور 96 با حضور شاعران برجسته استان فارس در تالار وحدت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ممسنی برگزار و به صاحبان 12 اثر برگزیده هدایای ارزنده ای اهدا خواهد شد.
حسینی ادامه داد: این رویداد هنری با همکاری انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ممسنی، بیناد غدیر و دستگاهای فرهنگی این شهرستان برپا می شود.
از عید قربان تا عید غدیر خم به عنوان دهه ولایت نامگذاری شده است. امسال این دهه از دهم شهریور ماه آغاز می شود و تا هجدهم این ماه ادامه دارد.
شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله 158 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
7366 /6118
خبرنگار: مریم احمدی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.