به گزارش ایرنا نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز این طرح گاز رسانی، اظهار داشت: هم اینک میزان بهره مندی شهرستان فیروزآباد از مزایای گاز طبیعی در مناطق شهری هشت درصد است در حالیکه این رقم برای شهرستان لارستان 26 درصد و برای شهرستان لامرد 24 درصد است.
کوروش کرمپور افزود: انتظار از مسئولان ذی ربط این است که با ارائه خدمات بیشتر به شهرستان فیروزآباد این فاصله ها را جبران کنند.
وی، همچنین خواستار گاز رسانی به شهر دهرم فیروزآباد شد و از مدیران اجرایی فعال در امر گاز رسانی به روستاها درخواست همکاری و مساعدت با پیمانکاران کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس هم در این آیین در مورد طرح گاز رسانی به 14 روستای شهرستان فیروزآباد گفت: این طرح گاز رسانی در 135هزار و 500 مترمربع و با اعتباری بیش از 383 میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا می شود.
هوشنگ محمدی افزود: با بهره مندی این 14 روستا از موهبت گاز طبیعی، سالانه 990 میلیارد ریال در مصرف نفت سفید صرفه جویی خواهد شد.
وی ادامه داد: بر اساس اعلام پیمانکاران این طرح، امیدواریم که تا پایان سال 96 ساکنان این 14روستا از مزایای آن برخوردار شوند.
محمدی اظهار کرد: علاوه بر 14 روستای یاد شده برای گاز رسانی به 21 روستای دیگر این شهرستان نیر کار مطالعه کارشناسی و انتخاب پیمانکار در دست انجام است.
به گفته وی، هم اکنون 2 شهر، 2 بخش، پنج دهستان و 47 روستای شهرستان فیروزآباد از مزایای گاز طبیعی بهره مند هستند.
حجت الاسلام سید عزیز الله هاشمی زاده، امام جمعه فیروزآباد نیز در این آیین، خدمات رسانی به مردم و جامعه را بهترین نعمت برای هر کشور و جامعه ای دانست و بیان کرد: خداوند خادم همه است و تمام نعمت ها را برای خدمت رسانی به مردم مهیا کرده است.
شهرستان فیروزآباد در فاصله 93 کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع شده است.
7370 /6118
خبرنگار: ملک حسین پالیزدان ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.