فرمانده نیروی انتظامی فارس از دستگیری سارق مسلح و زیرک بانک‌های شیراز و اصفهان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار احمدعلی گودرزی صبح امروز ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ۲۶ ماه تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی نیروی انتظامی تمامی امکانات خود را برای دستگیری این فرد بسیج کرده بودند.

گودرزی افزود: این سارق بسیار باهوش عمل می‌کرد و هربار به گونه‌ای محل خود را تغییر می‌داد و در لحظه نیز تصمیم گیری می‌کرد.
 
وی ادامه داد: سارق مسلح بانک‌های شیراز و اصفهان متولد سال ۴۵ و ساکن شیراز است اما اصلیت‌شیرازی ندارد.

سردار گودرزی افزود: این سارق از سال ۹۴ تاکنون ۱۲ فقره سرقت انجام داده که ۸ فقره در شیراز و ۴ فقره نیز در اصفهان بوده که در آخرین سرقت یکی از ماموران نیروی انتظامی را به شهادت رساند.
 
وی یادآور شد: مامورین ما بارها با انجام بررسی‌های دقیق و اطلاعاتی محل سرقت بعدی را تشخیص می‌دادند و تمامی امکانات برای دستگیری این سارق مهیا می‌شد اما در لحظه آخر تصمیم خود را تغییر می‌داد.
 
فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: این سارق در مجموع ۸ سرقت انجام داده در شیراز ۲۶۲ میلیون تومان به سرقت برده است.
 
سردار گودرزی تاکید کرد: تمامی کارهای اطلاعاتی دقیق ادامه داشت تا اینکه ظهر دیروز سه‌شنبه با حضور گسترده در تمامی نقطه‌های از قبل مشخص شده موفق به دستگیری این سارق باهوش در منزلش شدیم.
 
وی ادامه داد: البته با هماهنگی‌هایی که انجام داده بود همسر وی برخی از مدارک را سوزانده و یا از سیستم رایانه پاک کرده بود.
 
فرمانده انتظامی‌فارس‌افزود: انواع وسائل تغییر چهره، اسلحه کلاش و کلت، البسه نظامی، کلاه‌های پوششی، کلید چندین خودرو، حدود ۵۰ کارت بانکی و کارت‌های شناسایی مختلف از این سارق کشف شده است.
 
سردار گودرزی تاکید کرد: این سارق بارها با تغییر چهره‌های مختلف توانسته بود از دست مامورین فرار کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.