به گزارش ایرنا، رحیم زارع دوشنبه در بازدید از طرح های عمرانی شهری در آباده با تبریک عید سعید فطر افزود: در ماه های اخیر با مدیریت شهری مناسب و با وجود منابع درآمدی پایین، یک حرکت رو به رشد و قابل توجه و مداوم در زمینه عمران و آبادانی در شهر آباده رخ داد که امیدوارم این حرکت با مدیریت جهادی ادامه یابد.
وی سرعت روند اجرای پروژهای و طرح‌ها را مناسب ارزیابی‌کرد و افزود: مردم از شهرداری ها انتظار دارند که با اتمام پروژه های عمرانی، اقتصادی و‌فرهنگی، رفاه و آسایش و امنیت را برایشان به ارمغان آورد و خوشبختانه با پیگیری ها و اهتمام ویژه مسئولان امر، این طرح ها در زمان بندی مناسب و با کیفیت مطلوبی در حال پیشرفت است.
شهردار آباده نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به طرح های عمرانی در دست اجرا اظهار کرد: پروژه پارک ترافیک شهر آباده در زمینی به مساحت چهار هکتار در مراحل پایانی است و همچنین پارک بانوان به وسعت چهار هکتار به عنوان نخستین پارک بانوان در شمال فارس بزودی به بهره برداری می رسد.
محمد هادی هاشم پور با اشاره به آغاز فعالیت دومین مرکز کنترل ترافیک استان فارس در شهر آباده افزود: این مرکز هم اکنون در حال فعالیت است و در آینده تجهیزات آن افزایش خواهد یافت.
شهرستان آباده در فاصله 276کیلومتری از شهر شیراز واقع شده است.
2027
خبرنگار: سعادت ** انتشار: نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.