به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسئول پیگیری مسائل بهداشتی حاشیه شهر شیراز در دانشگاه علوم پزشکی این شهر با بیان این مطلب اظهار داشت: هدف از برپایی این درمانگاه تخصصی که با همکاری معاونت های بهداشتی، درمان و اجتماعی این دانشگاه برپا شد، ارتقای سطح بهداشتی نیازمندان حاشیه شهر و ارائه خدمات درمانی به قشر کم درآمد است.
کمال فخر پور افزود: این درمانگاه تخصصی سیار، با حضور متخصصان داخلی، زنان و زایمان، ارتوپدی، رادیولوژی و سونوگرافی، دندانپزشکی و پزشک عمومی، برپا شد.
او ادامه داد: در این اردوی جهادی یک روزه، 30 مورد معاینه داخلی، 30 مورد معاینه زنان و زایمان، 16 مورد معاینه ارتوپدی، 45 مورد معاینه دندانپزشکی، 18 مورد معاینه پزشک عمومی و برای 47 مراجعه کننده، خدمات سونوگرافی انجام شد.
مسئول پیگیری مسائل بهداشتی حاشیه شهر شیراز، بیان کرد: از 47 مورد سونوگرافی، 42 مورد مادران باردار بودند که توانایی پرداخت هزینه سونوگرافی را نداشتند و از سوی پایگاه سلامت مهدی آباد، به این درمانگاه معرفی شدند.
فخرپور، افزود: در این درمانگاه تخصصی، کلاس آموزشی بهداشت دهان و دندان شامل شیوه صحیح مسواک زدن و مراقبت از دهان و دندان برای کودکان و والدین آنان برگزار شد، هر کدام از این افراد به یکی از متخصصان داوطلب ارجاع داده می شوند و خدمات دندانپزشکی را به صورت رایگان دریافت می کنند.
دریافت خبر: نیکنام خشنودی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
6113 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.