به گزارش ایرنا آیت الله اسدالله ایمانی در نمازجمعه این هفته شیراز که همزمان با روز جهانی قدس برگزار شد، بیان کرد:توطئه غربی، عربی و عبری با ایجاد گروه های تروریستی حاشیه امنی را برای اسراییل ساخته اند و تلاش می کنند اسراییل را در پناه حمایت آمریکا و انگلیس نگه دارند که حضور باشکوه امروز روزه داران و مسلمانان جهان دشمنان اسلام از جمله آمریکا را عصبانی و مومنان جهان را خوشحال کرده که این کار پاداش بزرگ و ارزشمندی دارد.
وی افزود: دین اسلام با یهود مخالف نیست و یهود یک اقلیت محترم درجامعه اسلامی است بلکه حرف ما برخورد با یک حزب سیاسی و نژادپرست است.
آیت الله ایمانی اظهارداشت: اسراییل سرزمین اسلامی و قبله اول دنیای اسلام را غصب کرده که اندیشه مردم مسلمان ، دفاع از مرزهای اسلام و زنان و کودکان بی گناه برابر ستمگران است .
وی اضافه کرد: امام راحل روز قدس را بنا نهاده و به عنوان موضوع اساسی دنیای اسلام و مسلمانان عنوان کردند تا همه مردم جهان بدانند اسراییل غاصب است و به دنبال جنایت های آنها ملت فلسطین آواره و سرگردان شده است و همه مسلمانان جهان در مقابل آن احساس تکلیف کنند.
او ادامه داد: امروز مسلمانان فلسطین در بند ستمگران یک رژیم نژاد پرست هستند که اشغالگران تلاش می کنند ظلم خود را عدل نشان دهند اما انقلاب اسلامی با دفاع از حقیقت جامعه جهانی را نسبت به ظلمی که به مردم فلسطین می شود، روشن کرد.
آیت الله ایمانی گفت:آمریکا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به دنبال براندازی و از بین بردن این نظام بوده اما نتوانستند کاری کنند و امروز این انقلاب به درختی استوار تبدیل شده و آنها نمی توانند در قبال کشور و ملت ما اقدامی داشته باشند.
او بیان کرد: این درحالی است که دشمنان ما در سال 88 و 87 فعالیت هایی را انجام دادند و هشت ماه کشور را معطل کردند اما عناصر داخلی آنها نیز نتوانستند در مقابل مردم بایستند و کاری انجام دهند.
وی اظهارداشت: آمریکا در حال برنامه ریزی برای سال 98 در کشور ماست تا بتواند دوباره توطئه ای را ایجاد کند که در این زمینه مردم و مسئولان ما باید هوشیار و بیدار باشند.
آیت الله ایمانی اضافه کرد: خط حاکم بر جامعه ما خط مقاومت است و خط سازش، مذاکره و کنار آمدن و خط چراغ سبز نشان دادن به آمریکا شکسته شده و مردم ما همواره برای هر توطئه دشمنان پاسخ کوبنده دارند.
او با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش ادامه داد: سپاه پاسداران ما شش موشک با برد 700 کیلومتر را با دقت پرتاب کرد اما متاسفانه برخی افراد هنوز در خواب سازش و لیبرال دموکراسی هستند و نمی دانم چرا برخی افراد ملت ما را نمی شناسند؟ نمی دانند انقلاب ما چگونه است و رهبری مقام معظم رهبری چگونه است؟
امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته قوه قضائیه نیز گفت: قوه قضاییه در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت های مختلفی را بر عهده دارد که رفع دعاوی مردم و پیشگیری از وقوع جرم دو مسئولیت مهم این قوه است.
وی عنوان داشت: قوه قضائیه در کشور قدم های خوبی را در مبارزه با دانه درشت ها ومفاسد بزرگ افراد خاص برداشته است که حمله های ناجوانمردانه به قوه قضائیه و رئیس آن، نشانگر انجام کارهای اصولی و اساسی در این قوه بوده است.
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
3002 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.