به گزارش خبرنگار ایرنا ورزشکاران، هیات ها، سازمان های مردم نهاد باشگاه ها، پیشکسوتان و دست اندرکاران ورزش و جوانان روز جمعه با حضور خود یک بار دیگر کشتار کودکان، زنان و مردان مظلوم فلسطین را محکوم کردند.
ورزشکاران با پوشیدن لباس ورزشی و انجام حرکات نمایشی و شعارهایی که سر می دادند جلوه خاصی به راهپیمایی داده بودند .
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در حاشیه برگزاری این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت: جامعه ورزش و جوانان فارس همیشه در تمام صحنه ها حضور دارد و امروز هم نشان داد که با آرمان های انقلاب اسلامی عهد و پیمان بسته و از کشتار مردم مسلمان فلسطین هم بیزار است.
حیدرعلی کامیاب کلانتری افزود: استکبار جهانی بداند مردم فلسطین تنها نیستند و بهتراست هرچه زودتر دست از حمایت رژیم غیر قانونی صهیونیستی بردارد تا کشتارها پایان یابد و مردم به خانه و کاشانه خود بازگردند .
این مقام مسئول ادامه داد: ورزشکاران جوانمرد فارس همیشه در مسابقات جهانی که می توانست در سرنوشت دوران قهرمانیشان تاثیرگذار باشد از مقابله با ورزشکاران اسرائیلی خوداری کردند که می توان به مهدی نصیری در رشته کشتی ، وحید کشتکار در رشته شنا و علی شاطری پوری در رشته رزمی اشاره کرد.
کامیاب اظهار کرد: قهرمانان جوانمرد فارس در حالی که مدال طلای جهانی در چنگشان بود، مروت و مردانگی را با مدال های رنگارنگ عوض نکردند تا به دنیا نشان دهند که مردم فلسطین را دوست می دارند .
وی گفت: راهپیمایی مسلمانان جهان تا حذف کامل رژیم صهیونیستی ادامه دارد و این امر بزودی محقق خواهد شد.
رئیس هیات ورزش نابینایان و کم بینایان فارس هم در این راهپیمایی گفت: اتحاد امت مسلمان جهان موجب می شود تا کشورهایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند به خود بیایند و دست از حمایت خود بردارند .
سید محمدرضا هاشمی نژاد افزود : جامعه ورزش و جوانان فارس خواستار خروج بی قید و شرط اشغالگران است تا دیگر شاهد کشتارهای بی رحمانه نباشیم .
قهرمان دو و میدانی آسیا و ایران هم گفـت : وظیفه خود می دانم که همه ساله در این روز بزرگ و جهانی شرکت کنم و با این روش حمایت خود را به مردم در بند سرزمین قدس اعلام کنم .
محمد جواد صیادی ادامه داد : تنها راه رهایی مردم فلسطین اتحاد تمام مسلمین جهان است و با همین وحدت می توان شاهد سقوط رژیم صهیونیستی باشیم .
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.