به گزارش ایرنا، امیر غفرانی روز چهارشنبه در مجمع سالیانه هیات ورزش های کم بینایان و نابینایان استان البرز افزود:البرز دارای ظرفیت های بسیاری برای برگزاری مسابقات در سطح استانی و کشوری است و باید از این ظرفیت ها بهره برد.
وی اضافه کرد: به همین منظور باید زیر ساخت های ورزشی استان بیشتر از گذشته تقویت تا بتوانیم هر چه بیشتر میزبانی مسابقاتی که شایسته البرز است را داشته باشیم.
غفرانی گفت: اداره کل ورزش و جوانان البرز پشتیبان تمامی هیات های ورزشی در استان است تا هیات های ورزشی استان بتوانند بسیار فعال و پویاتر عمل کنند.
وی ادامه داد: در خصوص ورزش کم بینایان و نابینایان نیز اداره کل ورزش و جوانان البرز در نظر دارد از تمامی توان خود برای پیشرفت این ورزشکاران استفاده تا این افراد تا جایی که می توانند پیشرفت کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز افزود: در پایگاه قهرمانی استان امکانات خوبی برای آموزش داریم و از این ظرفیت برای برگزاری کلاس برای نابینایان می توان بهره برد.
رئیس هیات نابینایان و کم بینایان البرز نیز در این نشست گفت: در سال گذشته 10 اعزام به مسابقات کشوری داشته ایم که در مجموع 24 مدال را در رشته های مختلف توانسته ایم به دست آوریم.
روزبه زورقی افزود: امسال نیز یکی از برنامه های هیات استان اعزام هر چه بیشتر این ورزشکاران در مسابقات با هدف پیشرفت و توسعه ورزش نابینایان و کم بینایان البرز است.
وی اضافه کرد: استان البرز دارای ظرفیت های بسیار زیادی در خصوص ورزش نابینایان و کم بینایان است که با برنامه ریزی می توان از این ظرفیت ها هر چه بیشتر بهره برد.
زورقی با بیان اینکه اماکن ورزشی را هر چه بیشتر می توان در اختیار این ورزشکاران قرار داد اظهار داشت: یکی از برنامه های هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان البرز در سال 96 این است که با برگزاری جلسات و هماهنگی های بیشتر با ادارات، سازمان و تمامی هیات های ورزشی در استان از ظرفیت این ارگان ها و هیات ها برای پیشرفت ورزش نابینایان و کم بینایان بهره برد.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.