به گزارش دریافتی جمعه ایرنا از روابط عمومی این سازمان، احمد علی افکاری، زمان برگزاری این آزمون را شهریور ماه امسال اعلام کرد و افزود: ثبت نام از داوطلب ها برای شرکت در این آزمون که از دوشنبه 29 خرداد 96 از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده تا دوشنبه پنجم تیرماه جاری ادامه دارد.
او ادامه داد: دفترچه راهنمای ثبت نام چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و داوطلبان می توانند از طریق آن در جریان تمام مراحل آزمون و شرایط آن قرار گیرند.
وی گفت: از مجموع 347 نفری که جذب دستگاه های اجرایی خواهند شد، 246 نفر با سهمیه آزاد، پنج درصد با سهمیه ایثارگران و سه درصد با سهمیه معلولان جذب خواهند شد.
افکاری اضافه کرد: در این آزمون، بانک سپه استان 23 نفر، بانک صنعت و معدن استان سه نفر، بانک مسکن استان 20 نفر، اداره کل انتقال خون فارس یک نفر، اداره کل پزشکی قانونی استان چهار نفر، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان پنج نفر، سازمان حسابرسی استان 2 نفر، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق استان 6 نفر و اداره کل آموزش و پرورش استان 283 نفر را جهت بکارگیری جذب خواهند کرد.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس در خصوص نحوه پرداخت هزینه ثبت نام توسط داوطلبان شرکت در آزمون هم گفت: پرداخت هزینه ثبت نام به شکل اینترنتی و به وسیله کارت های عضو شتاب انجام می شود و داوطلبان باید پس از پرداخت مبلغ 330 هزار ریال نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.
افکاری اظهار کرد: کارت شرکت در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور روز سه شنبه 31 مرداد 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان تا ساعت 24 روز پنجشنبه دوم شهریور 96 مهلت دارند تا با مراجعه به سایت مذکور نسبت به دریافت کارت و برگه راهنما و گرفتن پرینت آنها اقدام کنند.
افکاری افزود: براساس برنامه پیش بینی شده این آزمون روز جمعه سوم شهریور 96 در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان در مراکز استا ‌ها برگزار خواهد شد ملاک تعیین حوزه احتمالی نیز شهرستان محل اقامت فعلی درج شده در تقاضانامه ثبت ‌نام است.
وی گفت: ساعت و محل آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج شده و هنگام دریافت پرینت کارت به اطلاع داوطلب خواهد رسید.
او افزود: بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، در روز آزمون به هر یک از داوطلبان یک دفترچه حاوی سوالات عمومی و یک دفترچه حاوی سوالات اختصاصی داده می شود.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس ادامه داد: سوالات این آزمون به شکل چهارگزینه ای و با ضریب یک طراحی می شود و به ازای هر پاسخ نادرست یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.
افکاری، در خصوص مواد امتحانی این آزمون هم گفت: مواد آزمون عمومی شامل دروس فناوری اطلاعات و مهارت‌های هفت‌گانه، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، «اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی و هوش و توانمندی های عمومی خواهد بود.
او اضافه کرد: اقلیت های دینی مطرح در قانون اساسی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و نمره مکتسبه این داوطلبان بر اساس مجموع تراز شده سوالات عمومی محاسبه خواهد شد.
افکاری گفت: مواد آزمون اختصاصی برای هر یک از مشاغل مندرج در جدول شماره یک مطابق با موارد مندرج در دفترچه راهنمای چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور است.
وی افزود: داوطلبان همچنین می توانند برای مشاهده لیست هشت دستگاه اجرایی استان به تفکیک تعداد و نوع سهمیه به سایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس آدرس www.mpo-fr.ir مراجعه کنند.
دریافت خبر: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.