اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس دوشنبه در مطلب ارسالی به ایرنا از قول عباس حاجی‌ زاده افزود:در چهل وچهارمین مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مدارس آسیا (ASFF) که سال گذشته در کره ‌جنوبی برگزار شد،با توجه به میزبانی ایران برای برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی فوتبال مدارس آسیا در سال 2017 ، دو استان آذربایجان‌ شرقی و فارس برای میزبانی به این مجمع معرفی شدند که از این بین فارس به عنوان میزبان این دوره از رقابت ها انتخاب شد.
وی ادامه داد:‌ تاکنون حضور تیم‌های چین، مالزی، تایلند، کره جنوبی و هندوستان در این رقابت‌ها حتمی شده، ضمن اینکه ماکائو از حضور در این رقابت‌ها انصراف داده است.
رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش‌ و پرورش فارس گفت: در چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال دانش‌آموزان زیر 18 سال پسر آسیا، از کشورمان تیم‌های منتخب فارس و تیم دانش‌آموزی ایران در این مسابقات شرکت می‌کنند.
حاجی‌زاده با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این مسابقات 17 شهریورماه برگزار می‌شود افزود: چهل و پنجمین مجمع فدراسیون فوتبال دانش‌آموزی آسیا (ASFF) نیز صبح همان روز در شیراز برگزار می‌شود.
رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش‌وپرورش فارس همچنین در مورد آخرین وضعیت تیم منتخب دانش‌آموزی فارس گفت: همان تیمی در این رقابت ها حضور خواهد داشت که در مسابقات کشوری شرکت کرده و تنها برای تقویت بیشتر این تیم چند بازیکن به آن اضافه خواهد شد.
ایران درسال ٢٠١٢ نیز میزبان چهلمین دوره فوتبال قهرمانی دانش آموزان آسیا در تهران بود.
دریافت خبر:‌ فاطمه هاشمی نیک ** انتشار دهنده:‌ غلامرضا مالک زاده
3002/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.