به گزارش ایرنا، سید محمد علی افشانی شامگاه یکشنبه در حاشیه سرکشی از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در شیراز با بیان این که در جامعه همچنان عده زیادی در زندگی با مشکلاتی روبرو هستند و قبلا از برخی خانواده ها بازدید کرده ایم، اظهار داشت: هنوز در جامعه برخی افراد بدیهی ترین نیازهایشان تامین نشده است.
وی با اشاره به این که مردم ایران به ویژه مردم استان فارس با حس نوع دوستی و احساس مسئولیت در مقابل هم نوعان، به نسبت کمک های شایانی به افراد بی بضاعت می کنند، افزود: سرکشی به این خانواده ها و آشنایی با مشکلات شان باعث می شود کمک های بیشتری برای رفع مشکلات آنان صورت گیرد.
استاندار فارس با تاکید بر این که مسئولان وظیفه قانونی و انسانی دارند تا مشکلات افراد بی بضاعت جامعه را حل کنند، گفت: متاسفانه هنوز برخی افراد در ابتدایی ترین مسائل زندگی درمانده هستند.
افشانی ادامه داد: برای حل مشکل مسکن افراد نیازمند، بر اساس توافق هایی که با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفته است مقرر شد با مشارکت استانداری و کمیته امداد، قدم های اساسی برداشته شود و تاکنون نیز کارهای خوبی نیز صورت گرفته است.
وی با ابراز امیدواری نسبت به کاهش افراد نیازمند در جامعه، بیان کرد: نباید به گونه ای تبلیغات صورت گیرد که افراد تلاش کنند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گیرند؛ بلکه مردم باید تلاش کنند که مشکلاتشان را حل کنند، زیرا این کمک ها مقطعی است و مشکلات را به صورت اساسی حل نمی کند.
استاندار فارس با بیان این که مسئولان وظیفه دارند مشکلات کسانی که هیچ راهی پیش رویشان نیست را حل کنند، اظهار داشت: اما این که با وعده های غیرواقعی، افراد دست از کوشش بردارند تا دولت به آن ها کمک کند، درست نیست.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.