دکتر بهادر افزود: هنوز مبلغی از سوی سازمانهای بیمه گر به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پرداخت نشده و این وضعیت به اعتراض شدید پرسنل و پزشکان به دلیل تاخیر در کارانه آنها منجر شده و آنها هر روز تهدید می کنند که بیماران غیراورژانسی را دیگر جراحی نمی کنیم.
وی یادآور شد: به دلیل مشکلات یادشده، صحبتهایی با تامین اجتماعی انجام گرفته و احتمال دارد افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در بیمارستان مربوط به خودشان تحت عمل قرار گیرند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد: متاسفانه پرداخت های سازمان های بیمه گر ماه ها در فارس به تاخیر افتاده و بدهی آنها به ما میلیاردها تومان است و این وضع نگرانی های بسیاری را به وجود آورده است.دکتر بهادر گفت: بیمارستان نمازی یکی از مراکز درمانی است که بیشترین طلب را از سازمانهای بیمه گر دارد و این وضع روز به روز اثرات منفی بیشتری بر سیستم درمان می گذارد و امیدواریم پیگیری آن هرچه سریع تر به نتیجه برسد.
وی افزود: با توجه به اینکه بیمارستانهایی از قبیل نمازی برای خرید اقلام، تجهیزات و لوازم مصرفی باید توان پرداخت به شرکتهای مربوطه را داشته باشند، این مراکز نیز دیگر از ارائه خدمات امتناع میورزند و مشکلات مربوطه همچنان رو به افزایش است.
دکتر بهادر عنوان کرد: در حالی که رضایت پرسنل و پزشکان بیمارستانها اهمیت بسیاری دارد، وضعیت موجود به اعتراض شدید پزشکان بیمارستانهای دانشگاهی فارس انجامیده و آنها بسیار گله مند و ناراضی هستند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 674781
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.