به گزارش ایرنا سید مرتضی موسوی که پنجشنبه شب در آیین افطاری مدد جویان بهزیستی کازرون شرکت کرده بود افزود:
علاوه بر این به هر کارفرمایی که زمینه اشتغال یک مددجوی تحت پوشش را فراهم کند 15 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود و سهم بیمه کارفرما را که ماهانه 250 هزار تومان است به مدت هفت سال بهزیستی پرداخت می کند .
وی ادامه داد: سال گذشته 17 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان استان اختصاص یافت.
موسوی گفت:در استان فارس بیش از 103 هزار نفر معلول تحت پوشش هستند و 13 هزار و 500 خانواده نیازمند با جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر تحت پوشش هستند.
مدیرکل بهزیستی فارس گفت: 6700 سالمند و بیمار روانی تحت پوشش این اداره هستند که در112 مرکز شبانه روزی توانبخشی خدمات می گیرند.
موسوی بیان کرد:رویکرد دولت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی است و در سال 96 و طبق برنامه ششم توسعه پرداخت مستمری بگیران تحت پوشش این اداره به سه برابر افزایش پیدا کرده است.
وی افزود: تا پایان شهریور ماه افرادی که شرائط تحت پوشش بودن دارند و از طرف کمسیون پزشکی تائید شده باشند تحت پوشش قرار می گیرند.
موسوی گفت: برای اولین بار خط فقر تعریف شده که طبق آن خانواده هایی که درآمد زیر 700 هزار تومان در ماه دارند می توانند در سامانه ثبت نام کنند و پس از راستی آزمایی بهزیستی از محل هدف مندی یارانه ها تحت پوشش قرار می گیرند.
کدیرکل بهزیستی کازرون گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی در آینده نزدیک در 10 شهرستان بالای 50 هزار نفر در استان فارس از جمله کازرون اورژانس اجتماعی راه اندازی خواهد شد .
این مراسم افطاری با حضور 500 نفر از مددجویان بهزیستی کازرون به همت علی مراد افتخاری خیر کازرونی در سالن باشگاه فرهنگیان کازرون برگزار شد.
خبرنگار: ناصردرخشنده ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
7372 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.