به گزارش ایرنا، حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده مفتی اهل تسنن جنوب استان فارس وامام جمعه شهر اوز فارس ، عملیات تروریستی مرقد امام راحل ومجلس شورای اسلامی را به شدت محکوم کرد و گفت: ملت رشید ایران به لطف پروردگار توانا وبا الهام از وصایای امام راحل ورهبری داهیانه مقام معظم رهبری بر تمام مشکلات پیروز خواهد شد.
وی افزود:عملیات تفرقه افکنانه عده ای فریب خورده نمی تواند در اراده این ملت خداجو خللی وارد سازد.
حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده بیان کرد: یکبار دیگر بیعت اهالی تسنن جنوب استان فارس را با آرمان های امام راحل ومقام معظم رهبری اعلام می کنیم وتا پای جان در این راه ایستاده ایم.
همچنین مسعود_رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پی حادثه تروریستی تهران بیانیه ای صادر و اعلام کرد: امروز شاهد حمله کوردلان جهل و خشونت که قلب حاکمیت مردم سالاری ایران را نشانه گرفته بودند بودیم هرچند که تعدادی از کارمندان ومهمانان عزیزمجلس شورای اسلامی را به شهادت رساندند وهمه ی مارا اندوهگین وغمناک نمودند اما بدانند که کشورایران مانند کوه استوار و سرافراز در برابر هرگونه کوردلی و جهالت خواهد ایستاد و هیچگاه اجازه نخواهد داد که استقلال و آزادی که دو ودیعه الهی است خدشه دارشود و نشان خواهند داد که ملت ایران دربرابرهیچ قدرتی سرتسلیم فرود نخواهد آورد.
علی_اکبری نماینده دیگر مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نوشت: حمله تروریستی به خانه ملت و حرم مطهر حضرت امام (ره)، نشان از تعصب کور تروریسم ، دشمنی و مزدوری کوردلان و آمران آنها با مردم سالاری دینی؛ انسانیت ، امنیت، اخلاق و آرمان های بلند انقلاب اسلامی است .
وی افزود: اینجانب ضمن محکوم نمودن این حادثه غم انگیز و عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان عزیز ، خصوصأ کارمندان اداری، گروه حفاظت مجلس و مراجعین ، مردم شریف ایران را به همبستگی و ایستادگی در مقابل این پدیده شوم جهانی دعوت می کنم. ضمن تقدیر از برخورد فعال و موثر نیروهای نظامی و انتظامی، امیدوارم با همدلی، انسجام و هشیاری بتوان میهن عزیز اسلامی را در برابر هرگونه توطئه، بیمه و اقتدار آن را روز بروز مستحکم نمود.
در همین زمینه حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس نوشت: دنیای سرد وبی عاطفه امروز،باردیگر شاهد بود که ایران اسلامی بزرگترین قربانی یکی از زشت ترین پدیده هایی است که جهان امروز درگیر آن است.
وی افزود: عملیات کور و ددمنشانه به نماد دموکراسی و مرقد بنیانگذار نظامی که براساس مردم سالاری دینی شکل گرفته، توسط تروریست هایی که اربابان آنها هیچ اعتقادی به دموکراسی و نقش مردم در حکومت داری ندارند،چنان زشت و وحشیانه بود که دل هر انسان آزاده ای را به دردآورد.همگان دیدند که این اتفاق باعث شد تا اتحاد وهمدلی مردم بزرگوار ایران باردیگر همچون تیری بر چشمان دشمنان این آب و خاک برود.
دریافت خبر: فاطمه هاشمی نیک . احمد خضری ** انتشار: غلامرضا مالک زاده
3002/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.