به گزارش ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی شامگاه یکشنبه در آیین ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد شهدای قیام 15 خرداد در حرم مطهر حضرت سیدعلاء الدین حسین بن موسی الکاظم (ع) در شیراز افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان داد که ملت ایران هوشیارتر از گذشته در صحنه حاضر است و از آرمان های انقلاب و رهبری دفاع می کند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار شد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد امام راحل (ره) گفت: انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام معنایی ندارد و یاد و نام ایشان است که انقلاب اسلامی را در سراسر دنیا پرآوازه کرده است.
حاجی بابایی با بیان این که امام خمینی اسلام ناب را در مقابل اسلام آمریکایی به مردم جهان معرفی کرد، گفـت: هدف امام از برپایی انقلاب اسلامی نیز زنده نگه داشتن اسلام ناب بود.
وی به مجاهدت ها و ایثارگری های ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی در واقع، جنگ اسلام ناب با اسلام آمریکایی بود.
نماینده مردم همدان در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهوری آمریکا به عربستان سعودی گفت: سران این کشور عربی 100 میلیارد تومان از پول مردم مسلمان را به آمریکا هدیه کردند تا با خرید سلاح، گروه های تکفیری را تجهیز کنند.
وی ادامه داد: ترامپ به عربستان سعودی سلاح فروخت تا مردم آمریکا بیکار نمانند و هواپیمای جنگی در اختیار عربستان قرار داد تا مردم مظلوم کشورهای یمن و افغانستان را به خاک وخون بکشند.
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس در ادامه با اشاره به مفادی از این برنامه توسعه گفت: بر این اساس، دولت مکلف شده است که سالانه 400 هزار شغل ایجاد کند و از این طریق، هشت دهم درصد از نرخ بیکاری را کاهش دهد.
وی بیان کرد: امیدواریم دولت دوازدهم بتواند در مسیر رفع مشکلات اقتصادی و ارتقای تولید و اشتغال گام های بلندی بردارد.
3002/ 2027
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.