به گزارش خبرنگار ایرنا نماینده سابق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در این گردهمایی در سخنانی با بیان اینکه روز جمعه امتحان سختی پیش روی مردم است گفت:رای ما حیثیت ، دین ، اعتقاد ، بیعت با ولی زمان و پیمان باخون شهداست.
ناصر سودانی افزود:حضور درانتخابات امانتی برگردن ماست، رای ما تجدید میثاق با کسانی است که امروز مدیون آنان هستیم.
وی با بیان اینکه اگر امروز آرامش و آسایش داریم باید در انتخابات شرکت کنیم گفت:تمام شخصیت ها از حجت الاسلام رییسی دعوت کردند که نامزد انتخابات شود ، بیکاری بیداد می کند، چندین شرکت در کشور تعطیل شدند ، مردم از مدیرانی که اختلاس می کنند و پول های کشور را به غارت بردند خسته شده اند. مردم کار و کرامت می خواهند ،عزت و آرامش می خواهند.
سودانی گفت:حجت الاسلام رئیسی فردی امین ، پاک ،سالم ، یار امام و رهبری ، مدیر و مدبر بوده و از 2 0سالگی مسئولیت های مختلفی داشته است.
وی گفت:رئیسی با شعار حفظ نظام اسلامی و حفظ شان و منزلت مردم از راه اشتغال کار و تولید در راستای اقتصاد مقاومتی و کمک به رفع مشکلات مردم وارد صحنه شده است.
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود:مردم با هوشیاری و بیداری در روز 29 اردیبهشت ماه یک انتخاب اصلح خواهند داشت ، انتخابی در راستای عزت ،دین ،شرف ،تولید ، اشتغال و اقتصاد مقاومتی در دولت کار و کرامت.
همچنین امام جمعه شوش ضمن حمایت از حجت الاسلام رییسی مردم را به حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.