به گفته این منابع بیمارستانی این فرد که با حدود 90 درصد سوختگی و آسیب دیدگی مواجه شده است تاکنون شرایط مساعدی نداشته و در عین حال بیمارستان شهید رجایی از همه امکانات درمانی و تجهیزاتی برای بهبودی او استفاده کرده است.
حمید خدیوی مدیر بیمارستان شهید رجایی شیراز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: حال پنج بیمار مصدوم و بستری در بخش های دیگر رضایت بخش است ، این افراد دچار شکستگی دست و پا و پارگی و سوختگی و سایر آسیب ها شده اند و مراحل درمانی را می گذرانند .
پس از وقوع حادثه انفجار در بلوار نصر شیراز، ارایه ...
پس از وقوع حادثه انفجار در بولوار نصر شیراز، ارایه خدمات درمانی به سانحه دیدگان از نیمه شب گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
بیمارستان حاج محمداسماعیل امتیاز و مرکز فوریت پزشکی شهید رجایی، مرکز ارایه خدمات درمانی به سانحه دیدگان است که در این مرکز کار ارایه خدمات درمانی از ابتدا به 10 مصدوم حادثه، از نیمه شب گذشته شروع شده است .
خدیوی، مدیر مرکز فوریت های پزشکی شهید رجایی همچنین گفت : در پی انفجار یکی از هایپرمارکت های سطح شیراز، 10 مصدوم شامل 6 مرد و چهار زن از 36 مصدوم سانحه، به بیمارستان شهید رجایی منتقل شده اند.
وی با بیان اینکه تاکنون چهار مصدوم حادثه ترخیص شده اند، اضافه کرد: مصدومان بستری دچار شکستگی های لگن، شانه، فک، ستون فقرات و پارگی دست و زانو، هستند.
مدیر مرکز فوریت های پزشکی شهید رجایی گفت:‌خدماتی شامل معاینه، رادیولوژی، سونوگرافی و سیتی اسکن، با حضور متخصصان طب اورژانس، جراحی عمومی، ارتوپدی، فک و صورت و چشم، به سانحه دیدگان این حادثه از نیمه شب گذشته تاکنون ارائه شده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس نیز گفت : با وقوع این حادثه در ساعت 12و 43دقیقه نیمه شب گذشته، نخستین آمبولانس اورژانس، چهار دقیقه پس از اعلام به مرکز اورژانس، به محل حادثه اعزام شده است.
دکتر محمدرضا عالی منش ادامه داد: در مجموع 10دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و از 36مصدوم این سانحه، 20 نفر به صورت سرپایی مداوا شده اند.
وی ادامه داد: همچنین 6مصدوم دیگر سانحه به بیمارستان نمازی و 10مصدوم نیز به مرکز فوریت پزشکی شهید رجایی منتقل شده اند.
رئیس مرکز آموزشی درمانی نمازی نیز با اشاره به آمادگی این بیمارستان برای پذیرش مصدومان از هنگام گزارش این حادثه گفت: به محض اعزام سانحه دیدگان، کار ارایه خدمات درمانی شامل رادیولوژی قفسه سینه، سیتی اسکن مغز و صورت، سونوگرافی شکم، سرم درمانی و انجام آزمایش های تشخیصی لازم، آغاز شد.
دکتر محمدرضا ادراکی افزود: در پی اطمینان از سلامت سانحه دیدگان، پنج مصدوم در حال حاضر ترخیص شده و تنها یک مصدوم، به دلیل نیاز به ارایه مشاوره های پزشکی در زمینه فک و صورت، در بیمارستان بستری است.
این حادثه حدود 45 دقیقه بامداد شنبه رخ داد که هنوز علت آن مشخص نشده است.
خبرنگار : نیکنام خشنودی ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
6113
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.