به گزارش ایرنا، علی اکبری پنجشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: البته این بدان معنا نیست که ما در مورد برخی عزل و نصب ها و تداوم فعالیت برخی مدیران غیر همسو انتقاد و گلایه نداشتیم اما بنای ما همراه و کمک به دولت در تحقق برنامه ها و اهدافش بود.
وی ادامه داد: اما در این دوره بدون تردید انتظارات از دولت دوازدهم در بحث انتخاب وزیران و مدیران به گونه دیگری است و بی شک عملکرد و مواجه ما نیز متفاوت با دوره گذشته خواهد بود.
او اضافه کرد: فراکسیون امید با هدف کمک و حمایت از دولت تدبیر و امید و برای اجرای اهداف و برنامه ها، سال 95 از سه وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان حمایت کرد و مانع استیضاح وزیر راه و شهرسازی شد.
اکبری افزود: البته تاکید ما بر این است که دولت در انتخاب مدیران در گام نخست، شایسته سالاری را ملاک عمل قرار دهد و پس از آن مساله همراهی و همسویی با دولت مد نظر باشد تا درصد موفقیت برنامه ها بیشتر شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، در مورد انتخابات شوراهای اسلامی در شهر شیراز هم گفت: بر این باوریم که شورا یک پارلمان محلی است که باید در مسیر عمل به وظایف و اختیاراتی که بر عهده اش گذاشته شده مورد حمایت قرار گیرد و ما نیز آماده ارائه مشاوره و کمک به اعضای شورای پنجم شهر شیراز هستیم.
اکبری افزود: در انتخابات اخیر شورا معتقدیم گر چه امکان بستن یک لیست قوی تر وجود داشت اما در آنچه که از سوی احزاب در قالب لیست اعلام شد هیچگونه دخالتی نداشتیم و اعلام کردیم که از هر فردی که از سوی مردم انتخاب شود حمایت خواهیم کرد.
او بیان کرد: امیدواریم شورای پنجم با شناسایی مسائل و مشکلات شهر و نیازهای اولیه و اصلی شهروندان، در جهت پاسخگویی به اعتمادی که مردم به آنها کرده اند، گام بردارند.
وی، در مورد برخی اعتراض ها به انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز هم گفت: وجود اعتراض و انتقاد همانند مقاطع گذشته امری طبیعی است و بی شک در هر دوره ای عده ای به روند برگزاری انتقادهایی وارد می کنند که معتقدیم باید در یک فضای آرام به تمام اعتراض های مطرح شده پاسخ داده شود.
اکبری افزود: اما فارغ از تمام این مسائل و موارد مطرح شده، همه باید به انتخاب مردم احترام بگذارند.
دوزادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار شد.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.