پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در مطلب ارسالی چهارشنبه به ایرنا از قول بهزاد مریدی افزود: حوزه قرآن و عترت، حوزه جریان های سیاسی و حزبی نیست که اگر اینکونه باشد به قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) جفا می شود.
وی که در آیین تودیع و معارفه معاون سابق و رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس سخن می گفت بیان داشت: جا دارد گروه قرآن و عترت رابطه خود را با حوزه های فرهنگی، سینمایی و مطبوعاتی تقویت کند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت:‌با توجه به ساختار جدید ادارات کل اعلام کردیم قرآن آنقدر بسیط است که باید به عنوان یک معاونت دیده شود اما به هر حال قرار شد این موضوع به صورت گروه مطرح باشد که هم تصمیم سازی کند و هم اجرا.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس بیان کرد: شیراز و استان فارس رنگین کمانی از اقوام را در خود جای داده است و لازم است برای این رنگین کمان ارزشمند برنامه ریزی های مناسبی صورت بگیرد.
مریدی بیان داشت:بخش اقلیت های ادیان بخش بسیارمهم و ارزشمندی است اما لازم است اقوام نیز در این مجموعه دیده شود و از این فرصت کمال استفاده را داشته باشیم.
مریدی اظهار کرد: برگزاری جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی می تواند قرابت حوزه اقلیت های دینی و اقوام را بیشتر کند.
دریافت خبر:‌سعید فانی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
7379 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.