مهدی صادق زاده، سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر حامل سوخت بنزین با یک دستگاه سواری پراید در مسیر جاده شیراز - کازرون منجر به آتش سوزی پراید شد و پس از گزارش این حادثه به اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون، ماموران این واحد با توجه به امکان وقوع انفجار با تیم عملیاتی و تجهیزات کامل به محل سانحه اعزام شدند.
وی افزود: ماموران آتش‎نشانی پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که راننده یک خودروی حامل تانکر آب که در حال عبور از مسیر یاد شده و در جهت مخالف بوده پس از مشاهده صحنه آتش سوزی تغییر مسیر داده و اقدام به خاموش کردن آتش کرده است.
صادق زاده بیان کرد: اگر این شهروند به موقع اقدام به خاموش کردن آتش سوزی نمی‌کرد، ممکن بود آتش باعث انفجار تریلر حامل سوخت شود.
او افزود: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است به راننده تریلر و راننده و سرنشین خودرو پراید هیچگونه آسیبی نرسید.
رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون ادامه داد: اقدام سریع سید پیمان جعفری راننده حامل تانکر آب همچنین باعث شد که به تریلر حامل سوخت نیز آسیبی نرسد و ماموران آتش نشانی پس از رسیدن به محل سانحه تنها اقدام به پاکسازی محل و کمک به انتقال خودرو پراید که دچار آتش سوزی شده بود کنند.
صادق زاده، اظهار داشت: اقدام قابل تقدیر راننده حامل تانکر سوخت، نمود عینی حس مسئولیت ‌پذیری و نوعدوستی است و با اهدای لوح از این شهروند وظیفه شناس تجلیل شد.
شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
7372 /6118
خبرنگار: ناصر درخشنده ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.