به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، اقبال نیا عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار که به دعوت خانه کارگر در گرهمایی حامیان توسعه و پیشرفت در شهر لامرد سخن می گفت ، اظهار داشت: دولت یازدهم وارث شرایط بسیار ناگوار در کشور بود و موجب شد که ایران به عقب بازنگردد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم توانست تحریم‌های ظالمانه بر کشور ایران را رفع کند، بیان داشت: وضعیت بهداشت در دولت یازدهم به وضعیت خوبی رسیده است، خانواده کارگری در دولت گذشته برای تهیه یک دارو باید هزینه‌های زیادی پرداخت می‌کرد و امروز مردم به لطف تلاش‌های دولت و تیم مذاکره کننده، دارو را با قیمت ارزان تهیه می‌کنند و سایه جنگ بر سر کشور با درایت آقای روحانی رفع شده است.

رئیس سازمان زنان حزب اسلامی کار ضمن تاکید بر حضور در انتخابات روز جمعه، گفت: شوراها پارلمان محلی شهر و روستاها هستند و متأسفانه مسائل در شوراها به صورت مسئله محور اداره می شود و در اوج بحران می‌خواستیم مسئله را حل کنیم که در زمان بحران هیچ کس نمی تواند تصمیم درستی بگیرد و باید برگردیم به وضعیتی که چه اتفاقی می خواهد بیافتد و چطوری با آن مقابله کنیم؟ و چه کار کنیم که بحرانی رخ ندهد؟

وی ادامه داد: باید افراد متخصص در شوراها وارد شوند و نه اینکه تنها مهندس شهری باشند و ما نیاز به کسانی داریم که جامعه شناسی بدانند و آسیب ها را پیدا کنند.

اقبال نیا ضمن تقدیر از خانه کارگر در برگزاری گردهمایی گفت: نامزدهای کارگری پس از ورود به شورا ، مردم شریف را فراموش نکنند و تمامی مردم با انتخابی آگاهانه در روز جمعه به پای صندوق بیایند.

وی در ادامه با حضور در ستاد حجت الاسلام روحانی در شهر لامرد سخنرانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.