به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سرهنگ یوسف ملک‌زاده از برخورد یک دستگاه خودرو پراید با 4 نفر دانش‌آموز در شهرک مطهری شیراز خبر داد و اظهار داشت: هر 4 دانش آموز مصدوم شدند و یک نفر از آن‌ها در بیمارستان فوت کرد.

وی با بیان اینکه در ابتدا راننده خودرو پراید متواری شد که با تلاش ماموران انتظامی دستیگری و به مقام قضایی تحویل شد، افزود: عمدی یا غیرعمدی بودن تصادف در دست بررسی است.

دستگیری 138 متهم تحت تعقیب در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از شناسایی و دستگیری 138 نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضایی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در راستای تامین امنیت، پیگیری مراجع قضایی، ارتقاء امنیت اجتماعی و مهار و پیشگیری از وقوع جرائم در کلان‌شهر شیراز، طرح دستگیری محکومین متواری و تحت تعقیب طی 48 ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ ملک‌زاده گفت: در این راستا با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه‌های مجرمان متواری در نقاط گوناگون شهرستان شیراز شناسایی و سپس با انجام عملیات‌های متعدد غافلگیرانه، در مجموع 138 نفر از محکومین تحت تعقیب قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: ایراد ضرب و جرح عمدی، سرقت‌های متعدد، جعل و کلاهبرداری، صدور چک بلامحل و ایجاد مزاحمت از مهمترین جرائم ارتکابی این متهمان بوده است.

کشف 243کیلو تریاک در یک کامیون

با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر توقیف و در بازرسی از آن 243 کیلو300 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده شیراز- کازرون، به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

سردار احمدعلی گودرزی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو 243 کیلو و 300 گرم تریاک که به شکل بسیار ماهرانه ای در کف کامیون جاسازی شده بود، کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری راننده خودرو کامیون، افزود: در این راستا یک دستگاه خودرو تیبا که به عنوان اسکورت محموله مواد مخدر عمل می کرد نیز توقیف و راننده خودرو دستگیر شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623861
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.