مهدی رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر استان فارس در اردیبهشت ماه اظهارداشت: تاکنون 80 متن برای این جشنواره به دبیرخانه ارسال شده و 28 فروردین پایان مهلت ارسال اثر به این جشنواره است. 

وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از اسفندماه سال گذشته داده شده است، گفت: بازخوانی و بازبینی آثار ارسالی یکی از اقداماتی است که برای افزایش کیفیت این جشنواره در نظر گرفته شده است و تلاش می‌شود جشنواره امسال با کیفیت بهتری برگزار شود. 

معاون هنری ارشاد فارس با بیان اینکه  تئاتر هنری فراگیر با کارکرد قوی اجتماعی است، افزود: جشنواره‌های تئاتر یکی از عواملی است که در صورتی که با برنامه‌ریزی صحیح همراه باشد، می‌تواند در هنرمندان ایجاد انگیزه کند. 

 رنجبر درباره مجموعه تئاتر شهر شیراز بیان کرده: این مجموعه که سه سالن باباملک، لایق و ابوریحان در آن واقع شده به پیشرفت 90 درصدی رسیده است و امید است که در جشنواره تئاتر امسال بتوان از آن استفاده کرد. 

به گزارش تسنیم پیش از این مدیرکل ارشاد فارس در گفت‌وگویی با تسنیم از اعتبار 250 میلیونی برای تکمیل این مجموعه خبر داده و گفته بود که این مجموعه در صورت تامین اعتبار تا پایان سال 95 تکمیل می‌شود. 

 مجموعه تئاتر شهر شیراز در دروازه کازرون قرار دارد و شامل سه سالن نمایش به نام‌های سالن استاد لایق، سالن بابا ملک و سالن ابوریحان است. بهزاد مریدی در مراسم‌های مختلف نوید ساخت این مجموعه را به هنرمندان شیراز داده است.
 

انتهای پیام/ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619134
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.