به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، شاهپور قنبری در بازدید از واحد های صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز افزود: یکی از مهمترین برنامه های سال 96 سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران برای تحقق اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال برای 130هزار نفر در کشور است.
وی بیان داشت: این استان از قابلیت های لازم برای تحقق بخشی از این هدف مهم برخوردار است و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی مناسب، حمایت حداکثری از سرمایه گذاران و به بهره برداری رساندن بخشی از 2 هزار و 900 واحد تولیدی صنعتی در دست احداث در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس، این هدف محقق شود.
قنبری، شهرک ها و نواحی صنعتی را مهمترین زیرساخت برای تولید و ایجاد اشتغال پایدار دانست و گفت: در استان فارس با ایجاد 61شهرک و ناحیه صنعتی این زیر ساخت ها به نحو مناسبی ایجاد شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، ادامه داد: هم اینک زیر ساخت های لازم برای استقرار واحد های صنعتی در قالب شهرک های صنعتی در تمام شهرستان های استان فارس ایجاد شده و این استان در زمینه تعداد شهرک های صنعتی در حال واگذاری، عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داده است.
قنبری گفت: در سال 96 قیمت زمین در شهرک های صنعتی افزایش نخواهد یافت و موضوع اعمال سیاست های حمایتی و اختصاص مشوق های سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی از سوی این شرکت همچنان دنبال خواهد شد.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس بیان کرد: این شرکت در سال 95 در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی در زمره استان های برتر کشور بود.
قنبری، در بخش دیگری از مطالب خود از جمله اقدام های موثر دولت تدبیر و امید، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران را حذف قوانین دست و پاگیر، حذف کاغذ بازی اداری و بازنگری دقیق در بخشی از آیین نامه ها و بخشنامه ها برشمرد.
وی اظهار داشت: یکی از این اقدام های مهم، واگذای و تفویض اختیارات به شرکت شهرک های صنعتی استان هاست که در سال 95 صورت گرفت و بی شک با انجام این کار در زمینه اعطای مشوق ها به صنعتگران، گام های موثرتری برداشته خواهد شد.
در این بازدید که معاونان شرکت شهرک های صنعتی فارس حضور داشتند، ضمن بررسی توانمندی ها و ظرفیت های موجود در واحد های صنعتی، مسائل و مشکلات آنها نیز بررسی شد.
2027 /6118
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.