فرشاد کوشا، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: از تعداد شعب ثابت، 15 شعبه برای شهر زرقان، چهار شعبه برای شهر لپویی و 31 شعبه در روستاهای این بخش در نظر گرفته شده است.
وی افزود: شعب سیار ویژه انتخابات ریاست جمهوری و با هدف اخذ رای از کارگران صنایع، کارخانه ها و همچنین مراکز درمانی بخش زرقان اختصاص داده شده است.
بخشدار زرقان اظهار کرد: برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 209 نفر از بخش زرقان داوطلب شده اند.
کوشا ادامه داد: از این تعداد، 44 نفر در شهر زرقان، 16 نفر در شهر لپویی و 149 نفر در روستاهای این بخش داوطلب حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.
او گفت: نزدیک به یک هزار و 100 نفر در بخش های مختلف اعم از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، وظیفه برگزاری انتخابات را در بخش زرقان برعهده خواهند داشت.
بخشدار زرقان اظهار داشت: صلاحیت کاندیداها در هیات های اجرایی در حال رسیدگی است و طبق روز شمار انتخابات به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
کوشا اضافه کرد: هیات اجرایی مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از بیست و دوم فروردین 96 تشکیل شده و در 2 روز آینده اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری نیز مشخص خواهد شد.
وی افزود: تمام تمهیدات لازم به ویژه در بحث امنیتی برای برگزاری این دوره از انتخابات در بخش زرقان پیش بینی شده است.
شهر زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان بیست و نهم اردیبهشت 96 برگزار می شود.
7379 /6118
خبرنگار: سعید فانی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.