به گزارش ایرنا در این رقابت ها که شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزارشد، در این ماده میلاد صیاد از کردستان با زمان 14 ثانیه به مدال طلا دست یافت، ایمان میرپور از فارس با زمان 14 ثانیه و 83 صدم ثانیه نشان نقره گرفت و آرمین سبحانی از کرمانشاه با زمان 14 ثانیه و 91 صدم ثانیه به مدال برنز رسید.
همچنین در پرتاب وزنه، علی ثمری از تهران با پرتاب 18 متر و 62 سانتی متر بر سکوی قهرمانی ایستاد، علیرضا مهر سفوطی از تهران با پرتاب 18 متر و 59 سانتی متر مدال نقره گرفت و عبدالله جمشیدی از فارس با پرتاب 18 متر و 50 سانتی متر مدال برنز را از آن خود کرد.
در ماده 4 در 100 متر امدادی نیز، تیم آذربایجان شرقی بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های زنجان و کرمانشاه هم به ترتیب دوم و سوم شدند.
در ماده پرش طول، سبحان طاهر خانی از قزوین با هفت متر و 58 سانتی متر عنوان نخست را کسب کرد، محمد ارزنده از خوزستان با هفت متر و 40 سانتی متر نایب قهرمان شد و محمد قائد زاده از بوشهر با هفت متر و 25 سانتی متر به مقام سوم رسید.
در این رقابت ها که فردا (جمعه) با تعیین نفرات و تیم های برتر پایان می یابد، 203 ورزشکار از سراسر کشور در 22 ماده با هم به رقابت می پردازند.
7368 / 6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.