به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، نشست تخصصی شواری عالی بسیج اصناف استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی و روسای اصناف استان فارس برگزار شد. 

سردار غیاثی با بیان اینکه تکلیف خود می‌دانیم مطالبات اصناف از مسولان را پیگیری کنیم، گفت: روسای اصناف و اعضای بسیج اصناف فارس مسائل و مشکلات این قشر را در سطح استان و کشور تفکیک کنند و با هم‌افزایی نخبگان و نقش‌پذیری مدیران این مطالبات را از مسئولان پیگیری کنند. 

وی خاطرنشان کرد: وظیفه خود می‌دانیم فارغ از بحث‌ها و نگاه‌های جناحی در فعالیت‌هایی که انتفاع مردم استان فارس را در پِی دارند، مشارکت کنیم و در این راستا گام برداریم. 

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا طرح‌های بسیار خوبی را برای تامین آب شُرب مردم فارس به مسئولان ارائه داده و اجرا کرده است، گفت: بسیج سازندگی استان فارس با همکاری وزارت جهاد کشاورزی با هدف مقابله با خشکسالی و مدیریت منابع آب طرح تسطیح لیزری هزار و پانصد هکتار از زمین‌های جنوب استان فارس را اجرا کرده و به مسئولان هم پیشنهاد داده‌ایم طرح‌های مقابله با ریزگرد را در پانصد هکتار زمین اجرا کنیم. 

وی افزود: اینها تنها نمونه‌های کوچکی از فعالیت‌های موثر سپاه پاسداران و بسیج فارس هستند و نشان می‌دهند اگر بخواهیم می‌توانیم در سایر حوزه‌ها نیز به موفقیت دست پیدا کنیم. 

غیاثی خطاب به اعضای شورای عالی بسیج اصناف استان فارس گفت: اداره بسیج توسط اقشار بسیج به صورت هدفمند و با هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان صورت می‌گیرد. 

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان " اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال " و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون اهمیت مسئله اقتصاد، گفت: بانک انصار و بانک مهر اقتصاد در حوزه اشتغال‌زایی تسهیلات قابل توجهی را به کارآفرینان پرداخت کردند و امسال نیز تسهیلات بسیار خوبی به صنایع تبدیلی و تعاونی‌های کوچک با هدف حمایت از تولید در روستاها ارائه می‌شود. 

فرمانده سپاه فجر با تشریح وضعیت منطقه غرب آسیا گفت: آمریکا و استکبار جهانی در سوریه، عراق و یمن به استیصال رسیده‌اند و دلیل آن نفوذ معنوی انقلاب اسلامی در دل‌های مسلمانان جهان است. 

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613566
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.