مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه پارس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: عملیات تکمیل این طرح به سرعت در حال انجام است و این پروژه پس از 2 دهه انتظار به زودی با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

حیدرعلی کامیاب با بیان اینکه ورزشگاه پارس بزرگترین پروژه ورزشی فارس در تاریخ ورزش این استان است، گفت: این ورزشگاه در زمان بهره برداری پس از ورزشگاه های آزادی تهران و نقش جهان اصفهان سومین ورزشگاه 50 هزار نفری ایران لقب می گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس خاطرنشان کرد: سازه این ورزشگاه با استانداردهای مورد تایید فدراسیون جهانی فوتبال( فیفا) ساخته شده و امکانات رفاهی و خدماتی مورد نیاز تماشاگران در نظر گرفته شده است.

کامیاب با بیان اینکه مساحت این ورزشگاه 48 هکتار است و کار و فعالیت عمرانی در این مجموعه تا رسیدن به استاندارد های جهانی تمام نمی‌شود گفت: ورزشگاه بزرگ پارس شیراز دارای یک پیست دو و میدانی مجهز است که در زمان بهره‌برداری می‌تواند میزبان رقابت‌های بین‌المللی این رشته ورزشی باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد:سال‌ها از بنا نهاده شدن سازه‌های بتونی سالن سرپوشیده دو و میدانی این ورزشگاه می‌گذرد و با توجه به فرسودگی آن در مقطع کنونی، باید دوباره بازسازی شود.

وی افزود: بازسازی این سالن سرپوشیده در فاز دوم ساخت ورزشگاه پارس در دستور کار قرار دارد.

کامیاب با قدردانی از حمایت‌های مسئولان استان از ورزش گفت: در یک سال گذشته و با حمایت‌های سیدمحمدعلی افشانی استاندار ورزش دوست فارس ساخت این ورزشگاه سرعت چشمگیری یافته است که در خور قدردانی است.

به گزارش تسنیم٬ عملیات ساخت ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز ( میانرود ) در جنوب شیراز سال 1374 آغاز شد.

پس از گذشت سال ها از آغاز عملیات اجرایی و ساخت این ورزشگاه که ستون‌های بتونی آن به نوعی باستانی شده بود در سال 94 با پیگیری سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس و حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و سایر مسولان استانی اعتبار این ورزشگاه به 540 میلیارد ریال افزایش یافت و این روزها در آستانه افتتاح با حضور رئیس جمهور است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611278
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.