اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش فارس یکشنبه در مطلب ارسالب به ایرنا از قول مدیرکل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد:‌دانش آموزان مقطع ابتدایی از پایه دوم تا ششم وهمچنین دانش آموزانی که در سال آینده در دوره پیش دانشگاهی مشغول به تحصیل خواهند شد می توانند با مراجعه به سامانه، کتاب های درسی مورد نیاز خود را خریداری و هزینه آن را نیز از طریق درگاه بانکی پرداخت کنند.
حمیدرضا آذری افزود:مدیران مدارس نیز می توانند به صورت گروهی از همین طریق نسبت به ثبت نام دانش آموزان در همین سامانه اقدام کنند.
وی بیان کرد:دانش آموزان با واردکردن کد دانش آموزی یا کد ملی و یا شماره سریال شناسنامه خود می توانند وارد سامانه مذکور شوند و پس از پرداخت هزینه، کد پی گیری را دریافت کنند.
مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت:دانش آموزان پایه اول ابتدایی پس از ثبت نام در مدرسه موردنظر و درج اطلاعات آنان درسامانه ثبت نام (سناد) می توانند کتاب های درسی خود را از طریق این سامانه خریداری کنند.
آذری گفت:دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان و هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز از تیرماه سال جاری می توانند اقدام به خرید کتاب های درسی از طریق همین سامانه کنند.
دریافت خبر:‌ فاطمه هاشمی نیک ** انتشار:‌غلامرضا مالک زاده
3002/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.