عباس توانا پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در آباده افزود: به اولیا توصیه می کنم که فرزندان خود را به ورزشی سوق بدهند که دارای فدراسیون و از دسته رشته های المپیکی باشد.
پارکور به حرکاتی گفته می شود که همانند ژیمناستیک است اما در فضای باز و بالارفتن از دیوار، پلکان، ساختمان و دیگر سازه های ساختمانی همراه است.
رئیس هیات ژیمناستیک استان فارس همچنین گفت: مسابقات ژیمناستیک استان فارس به میزبانی آباده در خانه ژیمناستیک این شهرستان آغاز شده و تا ششم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
توانا گفت:‌این مسابقات در رده سنی 8 تا 15 سال با حضور بیش از یکصد ورزشکار از 18شهرستان فارس در حال برگزاری است در این سری از مسابقات نفرات اول،دوم و سوم واقعی اعلام خواهد شد.
وی با بیان اینکه ژیمناستیک را می‌‌توان به عنوان یک هنر در نظر گرفت، اظهار کرد: مسابقات ژیمناستیک، میزان توانایی، قدرت، هماهنگی و انعطاف بدنی افراد را ارزیابی می‌‌کند.
رییس هیات ژیمناستیک استان فارس با بیان اینکه ژیمناستیک کاران استان فارس در صورت حمایت مالی می توانند در مسابقات کشوری و جهانی شرکت و نتایج خوبی بدست آورند گفت: متاسفانه اعتبار ناچیزی از فدراسیون ژیمناستیک تخصیص داده می شود که اگر حمایت وزارت ورزش نبود تاکنون تعطیل می شدیم.
خبر:‌علی سعادت** انتشار: غلامرضا مالک زاده
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.