یدالله رحمانی، در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کازرون، در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: در واقع 106 درصد از مجموع اعتبار تخصیصی دولت در استان فارس جذب شده است.
وی افزود: متوسط جذب این اعتبار در کشور 54 و نیم درصد است و این امر بیانگر این است که 2برابر متوسط اعتبارات کشور در استان فارس جذب شده است.
رحمانی بیان کرد: از ابتدای سال 95 تا کنون 122 نشست برای حل مشکلات و رفع موانع تولید در استان فارس برگزار شده که سه جلسه آن متعلق به حل مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان کازرون بوده است.
در این نشست که چند تن از مدیران کل و مدیران عامل بانک های استان فارس حضور داشتند، سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون، برخی از مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان را بیان کرد و خواستار ارائه راهکار برای حل آنها از سوی مسئولان ذی ربط شد.
در ادامه این جلسه، مسائل و مشکلات 20 واحد تولیدی شهرستان کازرون بررسی شد و چند نفر از صاحبان این واحدهابه طرح مطالبات صنفی خود در ارتباط با پرداخت مالیات و درخواست دریافت تسهیلات پرداختند و مدیران کل حاضر در این نشست برای پیگیری و حل این مشکلات در استان قول مساعد دادند.
شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
7372 /6118
خبرنگار: ناصر درخشنده ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.