رئیس کل دادگستری فارس گفت: به دستور دیوان عالی کشور، برای پرونده قاتل شهید رنجبر مامور انتظامی شیراز در روز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، وقت رسیدگی مجدد در نظر گرفته شده است.

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به صدور حکم قصاص برای قاتل شهید رنجبر در استان فارس افزود: این پرونده با اعتراض وکیل محکوم، به شعبه ۲ دیوان عالی کشور ارسال شد. وکیل متهم اعتراض داشت که شاید متهم دچار اختلالات روحی و روانی باشد و پرونده باید به هیات کارشناسی پزشکی قانونی برود تا آنها نیز نظرشان را بدهند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی اضافه کرد: نظر بدوی کارشناس پزشکی قانونی مبنی براین بود که متهم، هیچگونه اختلال روحی و روانی ندارد که پرونده با این دلایل، به استان فارس ارسال شد. شعبه دادگاه یک کیفری فارس مجددا پرونده را به پزشکی قانونی ارسال کرد و هیات پزشکی قانونی، این نکته را تایید کرد که متهم هیچ مشکل روحی و روانی عمده‌ای نداشته است.

موسوی خاطرنشان کرد این پرونده در ۲۴ اردیبهشت مجدد رسیدگی می شود، گفت؛ دستور دیوان این بود که وقت رسیدگی مجدد برای این پرونده تعیین شود. امیدواریم  در زمان مقرر، حکم مقتضی صادر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.