پیکر مطهر شهید مدافع وطن ستوان یکم مهدی معماری در شهرستان خمین آرام گرفت.

پیکر مطهر شهید مدافع وطن ستوان یکم  مهدی معماری با حضور مسئولان استان مرکزی و شهرستان خمین و همچنین اقشار مختلف مردم شهید پرور زادگاه حضرت امام خمینی(س)، تشییع شد و در محل گلزار شهدای خمین آرام گرفت.

به گزارش جماران، سردار حسن مفخمی شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مرکزی، در حاشیه این مراسم  اظهار داشت : خون پاک این شهید در راه اعتلای نظام و برقراری امنیت در استان و شهرستان خمین ریخته شد.

وی افزود: شهادت راه پرافتخاری است که نصیب هرکسی نمی‌شود و این شهید مدافع وطن برای ایجاد امنیت به درجه شهادت نائل آمده و جایگاه رفیعی دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تأکید کرد: راه شهدا برای تأمین امنیت نظام اسلامی ادامه دارد و نیروی انتظامی در مقابل برهم زنندگان نظم عمومی و امنیت اجتماعی سینه سپر کرده است.

وی ادامه داد: کادر انتظامی استان به لحاظ تقوا، تعهد در کار و خدمت به مردم حساسیت بالایی دارند و همواره برای آسایش خاطر خانواده‌ها در صحنه هستند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی یادآور شد: نیروی انتظامی در این استان ۲۱۵ شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده و این شهدا در راه تأمین امنیت و آرامش متعهدانه جان خود را تقدیم کرده‌اند که مایه افتخار و عزت است.

گفتنی است، شهید مدافع امنیت ستوان یکم مهدی معماری روز چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه در راستای برقراری نظم و امنیت در یکی از روستاهای شهرستان خمین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید مهدی معماری ۳۶ ساله و اهل شهرستان خمین بود که از وی دو دختر ۹ و ۳ ساله به یادگار مانده است.

در ادامه بخشی از تصاویر تشییع و تدفین پیکر شهید معماری را می بینید: 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.