عنایت الله رحیمی در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی فارس افزود: در این زمینه باید از تسهیلات دولت بهره گیری کرد؛ کارگروه های مختلفی برای هموار کردن موانع تولید فعال است و باید از این فعالیت ها نتیجه ملموس به دست آوریم. 
استاندار فارس با بیان اینکه در برنامه اشتغال سال  ۹۹  ایجاد ۵۳ هزار شغل در استان پیش بینی شده است گفت:عده ای تلاش دارند سطح  انتظارات را بالا ببرند، در بیشتر زمینه ها دستاوردهای خوبی داشته ایم.

رحیمی ادامه داد: دستگاه‌ها باید از انفعال اطلاع رسانی خارج شوند و در مقابل اطلاعات ناقص منتشر شده و  علی رغم تنگنا ها اعلام کنند که نظام بیکار ننشسته است.
 این جلسه با بررسی طرح های اقتصاد مقاومتی استان پایان یافت.

نباید میان گروه های مختلف خط کشی کرد
استاندار فارس همچنین در دیدار با گروه های جهادی استان با بیان این که روحیه جهادی و اعتقادی در جوانان این استان ریشه دارد و این حرکت همچنان رو به رشد خواهد بود ، افزود: ما با روحیه و فعالیت های جهادی آشنایی داریم و تجارب خوبی از این اقدامات در دهه ۶۰ کسب کرده ایم.
رحیمی با تاکید بر این که در سال ۹۸ اتفاقاتی رخ داد که هر کدام به تنهایی می توانست یک نظام سیاسی را به مخاطره اندازد ، افزود: اگر همدلی و تیزبینی و دوراندیشی و رهبری هوشمندانه نبود قطعا با مشکلات جدی روبرو می شدیم.
وی با اشاره به این که بحران های عظیم سال ۹۸ نتوانست خدشه ای به ارکان اساسی نظام وارد کند ، گفت: دلیل این پایداری حضور و همراهی همه ارکان حکومت بود.
استاندار فارس ادامه داد: نباید میان گروه های مختلف خط کشی کرد زیرا این خط کشی ها به تضعیف کشور منتهی می شود.
رحیمی افزود: جلسات متعددی با گروه های مختلف جهادی استان فارس داشته ایم و تلاش کرده ایم کمک های مجموعه های توانمند را در اختیار گروه های جهادی قرار دهیم تا به محرومان خدمت کنند.
استاندار فارس گفت: روحیه برادری و اخوت که گروه های جهادی طلایه دار آن هستند سرمایه اصلی این ملت است که باید از آن پاسداری کنیم.
وی با تاکید بر این که برخی پروژه های بزرگ استان فارس توسط گروه های توانمند و سازمان یافته جهادی اجرا می شود ، اظهارکرد: از مشارکت گروه های جهادی مردمی در اجرای پروژه های کوچک تر نیز استقبال می کنیم.
 رحیمی گفت: تاکنون حمایت های متعددی از طرح های رفع آسیب های اجتماعی داشته ایم و در خصوص حمایت از زنان سرپرست خانواده در محلات محروم شیراز و شهرستان ها اقدامات موثری صورت داده ایم.
استاندار فارس با بیان این که گروه های جهادی را از خودمان و خود را از گروه های جهادی می دانیم، گفت: اگر بدون خط کشی، همدلانه حرکت کنیم شیرینی اقدامات ما به کام مردم می نشیند و رضایت خداوند و مردم را جلب می کنیم.
در این جلسه تعدادی از گروه های جهادی به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.