به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از بسیج دانشجویی، وفا همتی اظهار داشت: اعزام اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در قالب گروه‌های مختلف، همه ساله در اردوهای ۳ روزه، ۷ روزه و ۱۰ روزه در سطح استان در فصل کاری انجام می‌شود.  

وی، با اشاره به استقبال برابر بانوان و آقایان برای حضور در این اردوها، افزود: گروه‌های اعزامی امسال گروه‌های   ۱۲ نفر تا ۶۰ نفره تشکیل که حوزه‌ فعالیت بانوان امور فرهنگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و پزشکی و زمینه فعالیت آقایان فعالیت‌های عمرانی، اشتغال‌زایی و حوزه منابع طبیعی ساماندهی  و اعزام شده‌اند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: روند خدمت‌رسانی به مناطق محروم در چند سال گذشته افزایش یافته است و شاهد حضور اقشار مختلف از جمله دانشجویان، طلاب، کسبه، دانش‌آموزان و مدیران اداری در این مناطق هستیم.

همتی تاکید کرد: مناطق اعزامی از مناطق ۱۰ ‌گانه استان شامل منطقه مشایخ در شهرستان کیار، منطقه دیناران و میان‌کوه در شهرستان اردل، دهستان موگویی و بخش بازفت در کوهرنگ، منطقه آورگان و چغاخور  بروجن، روستای آزادگان در بن، روستای شوراب صغیر در  سامان و شهر سودجان و مرغملک در شهرستان شهرکرد است.

همتی، با بیان اینکه بیشتر این اردوها در شهرستان‌های لردگان، اردل، کیار و کوهرنگ اجرا می‌شود، افزود: در این طرح خدمات پزشکی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و دامپزشکی به مردم مناطق محروم ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه این دانشجوها به صورت افتخاری در این طرح‎ها فعالیت می‌کنند، همکاری ادارات با طرح‌های هجرت را مثبت ارزیابی کرد.
به گزارش ایرنا، بیش از ۶۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.