آیت‌الله لطف‌الله دژکام دوشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس با بیان این که "هم اکنون در فضای سیاسی کشور رقابت های ناسالمی وجود دارد" افزود:‌ دریافت حقوق از سوی فردی که براساس سفارش مشغول به کار شده است حرام است. 
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود:  هنگامی که دو شخص توانمند برای برای یک کار وجود دارند اختیار با مدیر است؛ اما این بدان معنا نیست که فرد متخصص را کنار بگذاریم و شخصی را که ناوارد است اما نفوذ و سفارش دارد برسرکار آوریم.
دژکام اظهار داشت:  متاسفانه این مشکلات در نظام اداری ما وجود دارد و مختص یک ارگان خاص نیست.
امام جمعه شیراز همچنین با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه معنویت است، ادامه داد: برای همه نیاز است که به صورت مداوم و مستمر به قضایای فرهنگی و اخلاقی رسیدگی شود، چراکه فرهنگ و اخلاق فقط گاهی در حد نمایش است در صورتی که اخلاق اسلامی و فرهنگی دینی، اساس کار در همه ارگان هاست و باید برای دستیابی به آن تلاش کرد.
وی با بیان اینکه کار اداری امانت مردم است، گفت: باید آگاه باشیم که اگر این امانت را نگاه نداشتیم هم عاقبت خود و هم دنیای مردم را خراب می کنیم.

توسعه صنعت برق،‌ زمینه ساز جهش تولید
نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار  گفت:‌ برای تامین زیرساخت‌ها و جبران کمبودها در حوزه برق،  به ویژه برای مصارف صنعتی و در راستای جهش تولید ضروری است پیشرفت‌هایی در شهرستان‌ها صورت گیرد.
دژکام ادامه داد:‌ تولید و راه اندازی خطوط جدید برق موجب آسان‌کردن کارها و افزایش استفاده مردم می شود و یکی از پایه های مهم دستیابی به جهش تولید است.
امام جمعه شیراز تاکید کرد: انتقال نیرو و خطوط برق باید به صورتی شکل گیرد که مردم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.
وی با بیان اینکه برق را نمی توان انبار کرد، افزود: از همین رو بسیار مهم است که امکان دسترسی به مصرف کننده ها را در مکان‌های مختلف ایجاد کنیم و اینگونه نباشد که تولیدکننده ای به دلیل عدم دسترسی به شبکه برق، از تولید باز بماند. 
نماینده ولی فقیه در استان فارس اظهار داشت: یکی از مهمترین زیر ساخت ها در این حوزه امکان استفاده از نیروی برق مطمئن در تمام نقاط استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.