در این اطلاعیه که سه‌شنبه از سوی روابط عمومی این اداره کل در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: امروز (شانردهم اردیبهشت ۹۹) مطالبی در فضای مجازی از سوی یکی از مسوولان سابق یک هیات ورزشی که دارای پرونده کیفری است منتشر شده مبنی بر اینکه که ۱۴ رئیس هیات‌های ورزشی این استان در دادسرا حضور یافته‌اند.

این اطلاعیه افزوده است: هم اینک پرونده تخلفات عدیده این شخص در حوزه مالی و در زمان مسوولیت خود در یکی از شعبه‌های دادسرای شیراز واقع در میدان اطلسی در مرحله کارشناسی است و این پرونده کیفری باز است.

در این اطلاعیه عنوان شده است: حضور مدیران اداره‌ها و روسای هیات‌های ورزشی، همچون مدیران دیگر دستگاه‌ها در محاکم قضایی ممکن است به لحاظ اقتضای وظایف و مسوولیت آنها در کار اجرایی و به منظور دفاع از عملکردشان باشد، که این امری طبیعی است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: تنها هشت نفر از روسای هیات‌های ورزشی فارس در دادسرا حضور داشتند که این شخص در شبکه‌های مجازی اعلام کرده که ۱۴ هیات حضور داشته که کذب محض است.

همچنین این بیانیه، انتشار اینگونه مطالب را به قصد تشویش اذهان عمومی و تخریب چهره مدیران زحمتکش ورزشی و تحریک جامعه عنوان کرده و افزوده است: شخصی که حقوق ورزشکاران این رشته را با عملکرد ضعیف و سوء مدیریت تضعیف کرده، با انتشار اینگونه خبرها که چیزی جز نشر اکاذیب نیست، به طور حتم از طریق مراجع قانونی مورد پیگیری قضایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.