به گزارش خبرنگار مهر، استاندار فارس دوشنبه در آئین کلنگ زنی طرح اقدام ملی مسکن بیان کرد: بیش از هزار و ١٢٠ واحد مسکونی در شهر جدید صدرا در قالب طرح اقدام ملی مسکن کلنگ زنی شده و این طرح قرار است در فاز نخست در قالب این طرح در اختیار فرهنگیان قرار خواهد گرفت.

عنایت الله رحیمی متذکر شد: سهم استان فارس در طرح اقدام ملی مسکن بیش از ۴٨ هزار واحد عنوان شده است این در حالی است که ۴٩ هزار نفر متقاضی نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد: وزارت راه و شهر سازی با توجه به توسعه فعالیت‌های و خدماتی که شهر صدرا به جمعیت استان فارس ارائه می‌دهد امید است این شهر را به لحاظ اعتباری بیشتر مورد توجه قرار دهد.

استاندار فارس افزود: با اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر صدرا از بعد خانوار می‌توان گفت که نزدیک به ٨٠ هزار نفر به جمعیت فعلی شهر جدید صدرا اضافه خواهد شد.

رحیمی متذکر شد: ٨۶ هکتار از اراضی شهر صدرا برای این پروژه در نظر گرفته شده است و این درحالی است که اگر نیاز به توسعه ساخت و ساز در این شهر باشد ۵٠ هکتار دیگر نیز به این طرح اضافه خواهد شد البته برای بیش از ۴٨ هزار واحدی که سهمیه استان فارس در این طرح است بیش از ٣٣٢ هکتار زمین اخذ شده است.

وی در پایان تاکید کرد: صدرا شهر پر رونقی است و اگر تسهیلات لازم به این شهر اختصاص یابد اقدامات تأثیرگذاری در استان خواهد داشت.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.