سرهنگ مرتضی خسروانی، دوشنبه اظهار داشت: از این تعداد بسته‌های معیشتی، یک هزار و ۵۰۰ بسته آن در بین خانواده‌های نیازمندی که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شد.
وی همچنین درمورد فعالیت‌های بسیج برای مبارزه با ویروس کرونا گفت: با شیوع این ویروس در کشور، این نهاد از همان روزهای اول برای مبارزه در این زمینه اعلام آمادگی کرد و تا کنون در حد توان خود کمک‌هایی برای کنترل این بیماری انجام داده است.

خسروانی افزود: راه‌اندازی هشت کارگاه تولید ماسک توسط بسیجیان سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز و توزیع یک میلیون ۲۰۰ هزار ماسک تولید شده در این کارگاه‌ها در این شهر از جمله این کمک‌هاست.
او بیان کرد: همچنین توزیع ۴۲ هزار بسته بهداشتی، گندزدایی و ضد عفونی کردن خیابان‌ها و محلات شهر شیراز با مشارکت پنج هزار و ۱۰۰ نفر از بسیجیان در قالب ۲۶ تیم، از دیگر فعالیت‌های این نهاد در مبارزه با ویروس کروناست.   

وی ادامه داد: ۵۶ گروه جهادی متشکل از بسیجیان نیز به مدت ۳۵ روز و هر روز در قالب ۶ تیم ۱۰ نفره در تب سنجی و غربالگری شهروندان شیرازی مشارکت داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز در بخش دیگری از مطالب خود بیان داشت: بسیج نهادی مردمی است، در راه خدمت به مردم پیشتاز بوده و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.
خسروانی اضافه کرد: بسیج با توجه به تهدیداتِی که متوجه نظام و یا مردم باشد، شیوه فعالیت و برنامه‌های خود را تغییر می‌دهد.
او گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس متناسب با آن شرایط شکل گرفت و پس از جنگ تحمیلی و تهدیدات دیگری که پیش روی کشور بود، این نهاد متناسب با آن تهدیدات، شرایط خود را تنظیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.