این رزمایش بنا به گفته فرمانده ناحیه مقاومت کازرون با هدف حمایت از نیازمندان در ماه مبارک رمضان در قرارگاه شهید حجت الاسلام خرسند با رمز یا علی بن ابیطالب آغاز شد.

سرهنگ پاسدار شهرام افشاریان در حاشیه این رزمایش بیان کرد:با ابلاغ دستور رهبر معظم انقلاب،نیروهای مردمی و خیرین در قالب پایگاه محوری، مسجد محوری و محله محوری با تشکیل قرار گاه شهید خرسند نسبت به شناسایی خانواده های نیازمند اقدام کردند که در ابتدای کار ۴۵۰۰ خانواده نیازمند در محلات شناسایی شد که در مرحله اول  این رزمایش بیش از سه هزاربسته حمایتی به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان همزمان از پایگاههای مساجددر شهرستان توزیع شد.

وی اضافه کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۱۴ هزار بسته حمایتی به ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان که به همت خیرین و کمک های مردم تهیه شده بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

امام جمعه کازرون هم در این مراسم با قدردانی ازهمکاری و همراهی مردم وخیرین در این امر خدا پسندانه گفت: این حرکت کمک مومنانه با همت خیرین، جوانان، روحانیون و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس شروع شده است.

حجت الاسلام محمد صباحی به تاثیر این گونه حرکت های مردمی در این شرایط بحرانی کشور اشاره کرد و افزود:تاثیر این رزمایش مردمی،مقطعی و گذرا نیست و به عنوان یک الگو ماندگار خواهد شد.

 کازرون از شهرستان های غربی استان فارس است که مرکز آن حدود ۱۲۰ کیلومتری شیراز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.