حیدرعلی کامیاب کلانتری، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات ساخت مجموعه بین‌المللی ورزشی لامرد سال ۸۷ توسط وزارت نفت آغاز شد و در حالی که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، روند احداث آن متوقف و در سال ۹۵ در قالب توافق با وزارت نفت، این مجموعه به وزارت ورزش جوانان واگذار شد.

وی بیان داشت: این مجموعه ورزشی در فضایی به وسعت ۳۰ هزار مترمربع و با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات وزارت نفت ساخته شده است.

کامیاب کلانتری ادامه داد: این طرح قرار بود در سال ۹۸ با حضور رئیس جمهوری به بهره‌برداری برسد لیکن به دلیل شیوع بیماری کرونا این سفر لغو شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس اضافه کرد: این مجموعه ورزشی دارای سالنی با گنجایش چهار هزار نفر تماشاگر است و افزون بر این از سالن‌های تخصصی در رشته‌های مختلف از جمله، استخر، سونا، جکوزی، سالن‌های آمادگی جسمانی و بدنسازی برخوردار است که در نوع خود کم نظیر است.

کامیاب کلانتری ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان لامرد دارای فرودگاه بین‌المللی است، این مجموعه ورزشی از شرایط میزبانی برگزاری رقابت‌های خارجی نیز بهره‌مند است.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید، هیچ گونه پروژه نیمه تمام از دولت‌های قبل در استان فارس باقی نماند.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.