«محمد رضا منصوری» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: مجوزهای صادره برای ایجاد زمین چمن مصنوعی با  ۲ طرح  در دست ساخت زمین چمن در روستاهای «باغ شیخ» و «ورده» به هفت فقره می رسد و قرار است عملیات اجرایی آن ها پس از تامین زمین و جانمایی از سوی مدیریت شهرستان ساوه آغاز شود.

وی اظهار داشت: ساوه وسیع ترین شهرستان مرکزی و دومین کانون جمعیتی این استان است اما، در شاخص سرانه و فضاهای  ورزشی در رتبه آخر استان قرار دارد و امید می رود با ساخت این زمین های چمن بهبود نسبی در  مندی مردم در امکانات ورزشی حاصل شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت به سفر روز گذشته معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش و جوانان به استان مرکزی اشاره کرد و گفت: با جذب اعتبار روند بهسازی مجموعه ورزشی شهید چمران که قرار است کانونی برای برگزاری دیدارهای خانگی تیم فوتبال خوشه طلایی در لیگ دسته اول باشگاه های کشور باشد  شتاب بیشتری می گیرد و امید است برای آغاز رقابت های لیگ امسال آماده شود.

منصوری ادامه داد: پیمانکار  ساخت سکوهای جایگاه تماشاگران این ورزشگاه کار خود را آغاز کرده و کشت زمین چمن هم توسط پیمانکاری پیشین انجام شده بود.
وی توضیح داد:  کار ساخت زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی فجر نیز در حال انجام است و بر اساس وعده‌ معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش، سکوهای فلزی ویژه جایگاه تماشاگران در این مجموعه نصب می شود تا ظرفیت لازم برای برگزاری دیدارهای فوتبال ایجاد شود.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان قرار است در دهه نخست شهریور به ساوه سفر کند، افزود: امید می رود هر ۲ طرح ورزشگاه شهید چمران و مجموعه فجر در این سفر به بهره برداری برسد و عملیات اجرایی پنج زمین چمن مصنوعی نیز با حضور وزیر کلید بخورد.

منصوری عنوان کرد:  ۲۵ میلیارد ریال از سوی وزارت ورزش و با همکاری مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی و فرمانداری ساوه برای ساخت زمین چمن مصنوعی فجر اختصاص یافته و ۵۰۰ میلیون ریال نیز  برای روشنایی مجموعه ورزشی چمران اعتبار پیش بینی شده است.
وی افزود: ۲۵ میلیارد ریال نیز برای بازسازی جایگاه تماشاگران ورزشگاه چمران اختصاص یافت و قرار است ۱۳ باب خانه ورزش نیز در این مجموعه ایجاد شود.
نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: امید است زمین چمن ورزشگاه شهید چمران تا آغاز مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور به بهره برداری برسد.

در پی صعود تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در ایام پایانی سال گذشته به رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، موضوع  بازسازی ورزشگاه شهید چمران و تامین استانداردهای لازم  نور، زمین چمن، جایگاه تماشاگران، رختکن و وی.آی. پی برای آن کلید خورد.

/۶۰۱۳/۶۵۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.