رییس کل دادگستری استان فارس روز دوشنبه با بیان اینکه اقدام کارکنان و قضات خود جوش و خیرخواهانه و در راستای عمل به منویات رهبری معظم انقلاب بوده است افزود: این روند اهدا وجوه نقدی در قالب پویش معنوی مجموعه قضایی استان ادامه دارد.

حجه الاسلام سید کاظم موسوی در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات جهادی مردم شریف استان فارس از جمله حرکت معنوی گروهی از مردم شیراز و بخشیدن اجاره بهای املاک پیش از این آغاز شده بود و همچنان نیز این مهر ورزی ادامه دارد گفت: این اقدام مردم شیراز و استان فرهنگی فارس نمونه ای از همت بلند و نیّات خیر مردم استان فارس است که ذکر نام مردم شیراز به وسیله مقام عظمای ولایت موجب فخر و مباهات است.

رییس شورای قضایی استان فارس بیان داشت: ملت ایران را باید در بحران ها شناخت و امروز جهان رفتار دولت های غربی و افراد متأثر از دولت ها را با خُلق و خوی برجسته ایرانی مقایسه می کنند و همواره اذعان دارند که ثروت اصلی ملت ایران نه تنها ثروت مادی بلکه ، فرهنگ غنی اسلامی است .

موسوی خواستار توسعه و تعمیم جنبش بخشش مطالبات مالی شد و گفت: امیدواریم با ترویج این نگاه متعالی، پرونده های چک و مطالبه اجاره بها و سایر مطالبات مالی و اختلافات حین و پس از بخوان کرونا افزایش نیابد و این قبیل دعاوی با مشارکت افراد خیّر و درک متقابل بین طلبکاران و بدهکاران به صورت مسالمت آمیز حل و فصل شود.

علاوه بر شیراز، در شهرستان‌های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، خفر، فراشبند، خرامه ، لامرد، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده، اوز، خنج، مرودشت، سپیدان، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، بیضا و سرچهان بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) و سه بیمارستان شهید چمران ، شهید فقیهی و شهید بهشتی در شیراز به عنوان مراکز پشتیبان در کنار معرفی ۹ مرکز در شیراز و ۳۶ مرکز در دیگر شهرستان‌های استان فارس برای مراجعه افراد مشکوک به کرونا به این بیماران خدمات می دهند ، همچنین نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت ۲۰۰ تخت نیز در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب توسط ارتش جمهوری اسلامی در شیراز تجهیز شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

مبتلایان به کرونا در استان فارس را ۱۰درصد افراد زیر ۱۰ سال، ۵۷درصد افراد ۱۰ تا ۵۰ سال، ۴۲درصد افراد ۵۰ سال به بالا تشکیل می دهند، همچنین موارد فوتی ناشی از بیماری کرونا هم ۲۳درصد افراد ۱۰ تا ۵۰ سال و ۷۸درصد افراد ۵۰ سال به بالا به خود اختصاص داده اند و موردی از مرگ زیر ۱۰ سال ناشی از کرونا نیز گزارشی نشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.