جواد محمودی روز یکشنبه اعلام کرد : در پی وقوع سیل به علت سامانه بارشی اخیر ، تخریب دیواره رودخانه فصلی و معابر مجاور آن در شهر گله دار شهرستان مهر فارس، موجب سقوط و آسیب حدود سه کیلومتر شبکه توزیع برق فشار متوسط مناطق شهرک امام و دارالمیزان و همچنین قطع برق بیشتر مناطق شهری و روستایی بخش‌های گله دار ،اسیر و روستاهای حدفاصل شهرهای گله دار تا مهر شده بود.

وی اظهار داشت :با اعزام کارشناسان فنی و نیروهای پیمانکاری گروه های اتفاقات و رفع بحران، عملیات برقدار نمودن مشترکین این مناطق  آغاز و از طریق انتقال بار به خطوط سالم و بازسازی خطوط برق مسیرهای اضطراری، برق ۱۶ هزار ۷۵۶ مشترک بخش‌های مذکور  برقرار شده است.

 این مقام مسئول در ادامه افزود:عملیات رفع بحران و بازسازی حدود ۳ کیلومتر شبکه تخریب شده از همان لحظات ابتدایی بعد از وقوع سیل، آغازشد.

وی اضافه کرد : با استفاده از تمامی ظرفیت فنی و تجهیزاتی مدیریت و تأمین کسری کالا از مدیریت های مجاور و انبار مرکزی استان فارس با مساعدت و پیگیری اعضای کمیته بحران شرکت توزیع نیروی برق استان و با تلاش کارکنان و پیمانکاران مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان مهر،این حجم از عملیات به موقع انجام شد و اتمام پذیرفت. 

محمودی بیان کرد: سیلاب اخیر، خساراتی را نیز به شبکه برق مشترکین کشاورزی روستای قلعه سید و همچنین سامانه تغذیه کننده چاه آبرسانی تنگ شول این شهرستان وارد آورد که این دو مسیر نیز بازسازی و مشترکین مربوطه، برقدار شدند.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان مهر ضمن قدردانی از زحمات ایثارگرانه مدافعان سلامت، اظهار داشت: صنعت برق استان فارس همیشه بیدار و آماده است و با حداکثر توان و امکانات به صورت شبانه روزی در تامین و توزیع برق مطمئن و پایدار به مردم این استان اقدام می نماید.

شهرستان مهر در فاصله ۳۲۶ کیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.