:حجه الاسلام سید کاظم موسوی روز سه شنبه در معیت نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز از چند واحد تولیدی ماسک و مواد ضدعفونی بازدید کرد.

در این بازدیدها که از واحدهای تولیدی و کارخانجات حاشیه شهر شیراز ، شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی صورت گرفت حجت الاسلام موسوی فعالان واحدهای تولیدی را سربازان جبهه اقتصادی خواند و ضمن ستایش از اقدامات جهادی این واحدها برای حل مشکلات و معضلات آنان دستوراتی را صادر کرد.

 رییس کل دادگستری استان فارس در این دیدار گفت: در استان فارس همراهی و همگامی مسئولین اجرایی، قضایی ، قوای مسلح و واحدهای اقتصادی استان بی‌نظیر است و همه این اشخاص با ارشادات نماینده  ولی فقیه در حل مشکلات مردم و واحدهای تولیدی اتفاق نظر دارند و همسو می باشند.

رییس شورای قضایی استان فارس بر استفاده از اندیشه های نو و خلاقیت ها در استان تاکید و گفت مدیرانی می خواهیم که خلاق و ریسک پذیر و تحول گرا باشند و بتوانند با دور زدن تحریم ها تهدید ها را به فرصت تبدیل کنند و دادگستری نیز  از اینگونه مدیران حمایت می کند.

حجت الاسلام موسوی همچنین با مبارک خواندن این همراهی و اتفاق نظر بین همه مسئولین استان برای جهش تولید گفت: واحدهای تولیدی در راستای جهش تولید مشکلات و تنگناهایی دارند که باید در جلسات مختلف برای آنها راه حل عاجلی پیدا شود.

وی در پایان ضمن اشاره به وظایف ستاد پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی استان به وظایف نظارتی دستگاه قضایی استان در امر نظارت برای حُسن جریان امور اشاره و اطمینان از حرکت مجموعه استان در جهت تأمین منویات مقام معظم رهبری  در سال جهش تولید را از وظایف این ستاد خواند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.