عباس رضایی روز جمعه  در پیام تبریک خود به مناسبت فرارسیدن نوروز سال ۹۹، اظهارداشت: " خداوند متعال را شاکرم که اصفهان در سال ۹۸ باتوجه به شرایط سخت کشور و تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی با همدلی و همزبانی مسوولان، نمایندگان همه قوا در استان، نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیت، اقشار مختلف و همراهی مردم شریف استان در اجرای منویات مقام معظم رهبری، شعار سال و همچنین سیاست‌های دولت تدبیر و امید به خصوص رونق تولید و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی توفیقات چشمگیری کسب کرد و این روند به خصوص در حوزه اقتصاد، اشتغال و حمایت از تولید در سال ۱۳۹۹ به لطف الهی ادامه خواهد داشت" .

همچنین استاندار اصهفان تاکید کرد: امسال با توجه به شرایط خاص و شیوع بیماری کرونا باید در خانه بمانیم و از سفر پرهیز کنیم تا از این تهدید و بحران به سلامت عبور کنیم و بهارهای آینده را همچون گذشته با شور و شوق برای خود و فرزندانمان داشته باشیم.

رضایی ادامه داد: با همکاری با مسوولان و عمل به توصیه های بهداشتی مسوولان امر در شکست کرونا نقش داشته باشیم تا هر چه سریع تر آرامش به کشور و استان عزیزمان برگردد که جا دارد از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و کادر درمانی تشکر و قدردانی نمایم.

استاندار اصفهان در پیام خود گفت: اینجانب ضمن تبریک سال نو و قدر شناسی از مردم فهیم استان  و آرزوی سالی توام با بهروزی و توفیق ، از درگاه ایزد منان خواستارم  نخستین سین سفره هفت سین شما در نوروز امسال سین سلامتی باشد و امیدوارم در سایه تلاش، همت و همدلی همه مسوولان استان سالی پر بار، پر خیر و برکت و خدمت بیشتر برای شما هم استانی‌های عزیز داشته باشیم .  

 اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره برداری با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی صنعتی ترین استان کشور محسوب می‌شود.

سهم اصفهان در صنعت کشور ۱۱ درصد، سرمایه گذاری ۱۰ درصد، اشتغال صنعتی هشت درصد، تعداد معادن اول و از نظر ذخایر معدنی دوم است.

از ۹۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات که به واحدهای تولیدی در کشور تخصیص یافت ۶۶ هزار میلیارد ریال آن با سهم هفت درصد متعلق به استان اصفهان است که رتبه نخست را دارد.

شمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان اصفهان در آخرین روز سال ۹۸ به یکهزار و ۶۴۶ تَن رسید و این خطه، رتبه دوم کشوری را پس از تهران در این زمینه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.