سرهنگ مرتضی خسروانی  چهارشنبه در مراسم توزیع ۵۵ سری جهیزیه در شرق شیراز که به مناسبت ولادت امیرالمومنین علی(ع) تهیه شده بود، افزود: این جهیزیه ها شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباس شویی و فرش است که به همت بسیج سازندگی ناحیه و با کمک خیرین تهیه شد.

وی ادامه داد:  بسیج یک سازمان نظامی صرف نیست بلکه یک فرهنگ، آرمان و اراده است  که در طول عمر با برکت انقلاب منشا خیر و برکات زیادی برای کشور بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز با بیات اینکه تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس یکی از  عوامل اصلی نجات کشور بود و اگر در آن دوران تفکر بسیجی وجود نداشت شاید قافیه جنگ را می‌باختیم، گفت: فرهنگ بسیج برگرفته از مکتب وحی و ائمه اطهار(ع) و منطق آن برگرفته از قیام سیدالشهدا(ع) است، فرهنگ و تفکری که هر جا ورود کرده، بن‌بست‌ها را از بین برده است.
خسروانی افزود: در روزهای گذشته دشمن به دنبال تلقین ضعف در کنترل بیماری کرونا در کشور بوده است  و از این راه قصد داشته به کشور ضربه بزند اما با هوشیاری مردم این نقشه دشمنان خنثی شد.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج همواره برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم و نیز افزایش توان و اقتدار ایران اسلامی در مقابل دشمنان آماده هستند و حضور مستمر دارند.
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز با تاکید بر اینکه خدمت به محرومین جامعه و محرومیت‌زدایی از مناطق دورافتاده سند افتخار بسیج است، گفت: خدمت‌ رسانی به مردم و رفع محرومیت از چهره مناطق دور افتاده کشور و برقراری عدالت اجتماعی از جمله برکات انقلاب اسلامی است که باید قدردان نظام اسلامی باشیم.
خسروانی بیان کرد: رفع فقر و زدودن غبار محرومیت از مناطق دور افتاده مورد تاکید همیشگی رهبر معظم انقلاب است‌ و در این زمینه بسیج پیش قدم بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.