سید مصطفی زمان ثانی نیک اندیش عرصه سلامت در استان فارس روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا در شیراز گفت: همه انگیزه های من برای خرید ملزومات مورد نیاز پزشکان ، پرستاران و پاکبانان شهرداری جلب رضایت خدای متعال بوده است ، وجدان های آگاه این روزها نمیتوانند ببینند که فرزاندان این سرزمین بدون داشتن ملزومات مورد نیاز پنجه در پنجه ویروس منحوس و اهریمنی کرونا انداخته اند.

این نیک اندیش عرصه سلامت که مورد تقدیر مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس قرار گرفت افزود: همیشه و در همه حال ذهن و فکرم در کنار پزشکان و پرستارانی است که شبانه روزی به دور از خانواده خود برای تامین سلامت اجتماع در بیمارستان ها حضور دارند و هر لحظه خود را در معرض این بیماری قرار می دهند.

زمان ثانی اضافه کرد: نیت خیرخواهانه به عنوان رکن اصلی دریافت پاداش از خداوند است ، اگر نیت ما درست باشد، پاداشی که در قبال آن دریافت می‌کنیم مورد قبول خواهد بود. تقاضای من از همه همشهریان این است که این روزها با نیت سلامتی همه افراد جامعه سهم خود را در مهار بحران کرونا ادا کنند.

وی با تاکید بر اینکه نیت  خیر خواهانه و خالص همواره پاداش الهی را به همراه دارد افزود: من با همین نیت در احداث دو بیمارستان در شیراز مشارکت دارم ، بیمارستان ویژه زنان که همجوار با بیمارستان زینبیه شیراز در حال احداث است و برج مطالعات و تحقیقات سرطان که روبروی بیمارستان حافظ ساخته می شود و امیدوارم نسل های آینده بتوانند از برکات و اثرات این نیت خیرخواهانه بهره مند شوند.

نیک اندیش عرصه سلامت در شیراز یاد آور شد : یکی از نعمت‌های بزرگی که خداوند به آدمی عطا می‌کند تندرستی و سلامت تن است اما این به این معنا نیست که بیماری نقمت بوده و فرد بیمار از رحمت خدا دور شده  است. وظیفه ماست که با قدردانی از نعمت خداوند به یاد افراد بیمار باشیم و باب رحمت الهی را برای آنان بگشاییم تا آنان نیز از نعمت سلامت بهره مند شوند.

زمان ثانی افزود: خداوند به نیت عمل خیر، پاداش می‌دهد، هر چند که این عمل در ظاهر استحقاق نیافته باشد و این همان نیت تفضل است که خداوند بر اساس فضل و عنایت خود به انسان ارزانی می‌دارد. امید است در شرایط سختی که جامعه ما با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند نیز فضا و عنایت خداوند شامل حال جامعه ما شود.

دکتر علی اکبر رامجردی مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با تقدیر از سید مصطفی زمان ثانی نیک اندیش عرصه سلامت فارس گفت: با کمک ۳۵۰میلیون تومانی  خیر پیشکسوت و برگزیده عرصه سلامت فارس ،  جمع مبالغ اهدایی خیرین برای پیشگیری از بیماری کرونا به ۹۰۰ میلیون تومان رسید.

رامجردی گفت : این در حالی است که روند کمک های خیرین جهت تهیه تجهیزات پیشگیری و درمانی بیماران کرونا  با همت خیرین هنوز ادامه دارد  و مبالغ اهدایی طبق نیاز سنجی  دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نیت خیرین  اولویت بندی و اجرا می گردد.

وی گفت این کمک‌ها تاکنون صرف خرید ملزومات پیشگیرانه شامل بیش از ۱۵ هزار لباس و عینک محافظ جهت کادر درمان ، ۱۴ هزار لباس و ملحفه بیمارستانی ، ۹۹ هزار ماسک فلیتر دار و ساده  و حدود ۱۴هزار عدد ظروف مواد ضد عفونی کننده شده است .

رامجردی با اشاره به کمک  و نیت خیر   سید مصطفی زمان ثانی گفت : ده هزار عدد ماسک  نیز  برای پاکبانان  تهیه و با نظارت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز جهت توزیع ارسال گردید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.