کیوان نیازی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کار با هدف پیشگیری از شیوع کرونا و توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به تدریج در فازهای دیگر انجام خواهد شد.
او افزود: توزیع این اقلام که شامل ژل‌ ضدعفونی، ماسک، مایع سفید کننده (وایتکس) و دستکش یکبار مصرف با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و دفاتر تسهیل‌گری و به شکل مراجعه حضوری به منازل ساکنان این مناطق صورت گرفته و میگیرد.
او بیان کرد: این اقلام در فاز نخست در قالب ۲ هزار بسته در مناطق کوزه‌گری و سعدی توزیع می شود و در صورت تامین اقلام در فازهای بعدی در سایر مناطق کم‌برخوردار توزیع خواهد شد.

وی بر لزوم ارائه آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به قدرت شیوع این ویروس و تاکید متخصصان مبنی بر لزوم رعایت بهداشت فردی، با پیشگیری می‌توان تا حد زیادی جلو گسترش این بیماری را سد کرد.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس از شهروندان خواست که با ماندن در خانه، ضمن کمک به حفظ سلامت خود و دیگران، مسوولان و متولیانی را که در زمینه مقابله با این بیماری فعالیت دارند یاری کنند.

براساس آخرین آمار تا ظهر چهارشنبه ۲۱ اسفند  شمار مبتلایان در استان فارس به ۱۷۰نفر افزایش یافته است؛ تاکنون ۶ نفر از فارس به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. در سطح کشور تعداد مبتلایان تا مدت یاد شده  به ۹ هزار نفر رسید و شمار فوتی ها ۳۵۴ نفر اعلام شد. تاکنون ۲۹۵۹نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.